برگزاری کنگره بزرگداشت شیخ غلامرضا فقیه خراسانی در یزد

در نشستی با حضور آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان وزمانی قمی استانداریزد ودیگر مسئولان استانی در خصوص برگزاری کنگره بزرگداشت حاج شیخ غلامرضافقیه خراسانی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد در این نشست با اشاره به جایگاه و شخصیت ارزنده این عالم بزرگوار بر برگزاری این کنگره با برنامه‌هایی پرمحتوا تاکید کرد.

استانداریزد هم با اشاره به شان و جایگاه مرحوم حاج شیخ غلامرضافقیه خراسانی از این عالم فرزانه بعنوان یک الگوی فرا استانی یاد کردو تعامل و همراهی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها را در راستای برگزاری این کنگره خواستارشد.

حسینی کوهستانی دبیرعلمی این کنگره گفت:دیدار با رهبرمعظم انقلاب، علما، مراجع و جمع آوری مقاله‌هایی مرتبط با شخصیت و زندگی مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی از برنامه‌هایی است که در راستای برگزاری این کنگره تاکنون انجام شده است.

غیاثی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز از راه اندازی سایت کنگره، تالیف کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب همزمان با برگزاری این کنگره خبرداد.

وی افزود: ساخت فیلم مستندی با موضوع حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی و کتاب فقیه آسمانی شامل مصاحبه از مردم، علما مسولان و افرادی که شیخ را درک کردند از دیگر برنامه‌های مرتبط با زمان برگزاری این کنگره خواهد بود.

انتهای پیام/ ا

کنگره شیخ غلامرضا فقیه خراسانی 20اردیبهشت ماه در یزد

برچسب ها: فقیه خراسانی ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.