حضور بانوان خوزستانی در مسابقات دسته اول فوتسال کشور

نایب‌‌رییس بانوان هیات فوتبال استان خوزستان از حضور 3 تیم خوزستانی در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاطمه دغاغله، نایب‌‌ رییس بانوان هیات فوتبال استان خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقات گروه چهارم رقابت‌های دسته اول فوتسال بانوان کشور از فردا به مدت 6 روز در اندیمشک بیان داشت: 3 تیم از خوزستان در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

وی، تیم‌های آساره اندیمشک، کاسپین قزوین، پیشرو تکنیک تهران، صنعت مس بابل، هیات فوتبال یزد، کیمیای اسفراین، نفت امیدیه و کارون خوزستان را به عنوان تیم های شرکت کننده در این مسابقات معرفی نمود.

دغاغله با بیان اینکه فوتسال خوزستان شرایط بسیار خوبی در کشور دارد اذعان داشت: حضور تیم‌های نفت آبادان و حفاری در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور و چند تیم در لیگ یک کشور نشان دهنده وضعیت خوب استان در این رشته است.

نایب ‌‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان با اشاره به اینکه طالقانی، رییس هیات فوتبال استان نیز نگاه خوبی به فوتبال و فوتسال بانوان خوزستان دارد تصریح کرد: با برنامه ‌ریزی‌ های خوبی که برای این بخش صورت گرفته است، امیدواریم به روزهای بهتری در فوتبال و فوتسال بانوان برسیم.

وی در پایان از زحمات طالقانی، رییس هیات فوتبال استان خوزستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد این روند خوب با همکاری تمام دوستان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/گ

بانوان فوتسالیست خوزستانی در مسابقات دسته اول فوتسال کشور شرکت می کنند

برچسب ها: فوتسال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.