کرمی: اجرایی شدن برنامه‌های تیم ملی شنا منوط به تایید فدراسیون است

مسئول کمیته فنی شنا گفت: برنامه‌هایی برای حضور موفق شناگران در جاکارتا ارائه شده، که در انتظار تایید فدراسیون است.

کرمی: اجرایی شدن برنامه های تیم ملی شنا منوط به تایید فدراسیون استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشاد کرمی مسئول کمیته فنی شنا درباره برنامه تیم ملی شنا برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: چند ماه گذشته کشتکار سرمربی تیم ملی برنامه‌ها را به فدراسیون ارائه کرده است. تا پایان سال اردو‌ها ادامه خواهد داشت. برای سال جدید نیز قرار است کادر فنی برنامه جدیدی ارائه کند. به دلیل قطعی نبودن ممکن است تغییراتی در برنامه‌ها ایجاد شود.

او افزود: برای سال جدید حضور در مسابقات خارجی در نظر گرفته شده است. مسابقاتی برای کسب ورودی المپیک جوانان و برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در بازی‌های آسیایی برای شناگران در نظر گرفته شده است. با تایید فدراسیون این برنامه‌ها ابلاغ می‌شود.

کرمی درباره اردوی خارجی برای شناگران تصریح کرد: اردوی خارجی هزینه فراوانی دارد. ضمن این که محل برگزاری اردو و شرایط آن باید بررسی شود. یک اردوی خارجی در خرداد ماه برای شناگران در نظر گرفته شده است، اما این که این اردو برگزار شود یا خیر هنوز مشخص نیست.

اودرباره این که چند نفر به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند اضافه کرد: هنوز تعداد نفرات اعزامی مشخص نیست. قرار است کمیته ملی المپیک جلسه‌ای دراین باره با روسای فدراسیون‌ها داشته باشد.

مسئول فنی کمیته شنا درباره مرحله سوم شنا بیان کرد: مسابقات به خوبی برگزار شد. خوش بختانه مجموع کیفیت شناگران نسبت به سال‌های قبل ارتقا پیدا کرده است. مرحله آخر لیگ نیز ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات کرمی درباره وضعیت شنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار