حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه/به صدا درآمدن آژیر خطر حمله راکتی در سرزمین‌های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی با متهم کردن حماس به حمله به نظامیان این رژیم، در چندین نوبت نوار غزه را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی، حماس را مسئول انفجار بمب در مسیر گشتی نظامیان این رژیم در مرز نوار غزه معرفی کرد.

در همین حال جنگنده‌های متجاوز رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه حمله کردند.

یکی از مواضعی که هدف حملات هوایی قرار گرفت موضع تونس در منطقه حی الزیتون در شرق نوار غزه است.

این حملات پس از جلسه‌ای انجام شد که به ریاست ستاد مشترک ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) و فرمانده منطقه جنوبی و فرمانده نیروی هوایی این رژیم برای ارزیابی اوضاع پس از حمله به نظامیان اسرائیلی در مرز با نوار غزه تشکیل شده بود.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شرق شهر خان یونس را در جنوب نوار غزه بمباران کردند و با یک فروند موشک پایگاه صلاح الدین را که متعلق به نیرو‌های مقاومت است در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.  رژیم اشغالگر قدس همچنین، زمین‌های کشاورزی فلسطینیان را در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف آتش توپخانه قرار داد.

در همین حال چند فروند موشک از شهر رفح در جنوب نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است. صدای آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در مرز‌های غربی نوار غزه به صدا در آمده است. تاکنون اطلاعاتی از خسارت‌ها و تلفات این حملات منتشر نشده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد، موشکی که از شهر رفح در نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد، به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین «شاعر هنیگف» اصابت کرده است.

ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد: نیرو‌های مقاومت وعده دادند که دستی را که به سوی تظاهرکنندگان دراز شود، قطع خواهند کرد و امروز با هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست به این وعده وفا کردند.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس، هرگونه پیامد افزایش تنش‌ها را در نوار غزه به عهده رژیم اشغالگر اسرائیل دانست.

گردان‌های الناصر صلاح الدین در نوار غزه اعلام کرد، عملیات شرق خان یونس را تبریک می‌گوییم، این عملیات نشانه آمادگی نیرو‌های مقاومت برای مقابله با هر گونه اقدام متجاوزان اشغالگر است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این تهدید کرده بود که این رژیم به صورت مناسب به حادثه انفجار در مرز نوار غزه پاسخ خواهد داد.

نیرو‌های مقاومت فلسطین با ضد هوایی به سوی جنگنده‌های رژیم اشغالگر شلیک و آن‌ها را به خروج از حریم هوایی نوار غزه مجبور کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مواضع جنبش حماس و تونل‌های زیرزمینی این جنبش را در نوار غزه بمباران کرده است.

 اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، دو مجروح فلسطینی به دلیل اصابت‌های ناشی از حمله هوایی اسرائیل، به بیمارستان النجار در نوار غزه منتقل شدند.

اشغالگران از یک برج نظامی، مزارع شهروندان فلسطینی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه النهضه و البرج الاحمر را در شرق خان یونس هدف آتش توپخانه قرار داد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری به نقل از عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس اعلام کرد: حملات متجاوزانه اشغالگران به ملت فلسطین با حمایت آمریکا انجام می‌گیرد. مقاومت اجازه تحمیل هر گونه معادله جدید و یا صدور بحران‌های داخلی رژیم اشغالگر و مسائل مربوط به فساد سران آن (به سرزمین‌های فلسطینی) را نخواهد داد.

المیادین در خبری دیگر به نقل از گردان‌های المجاهدین اعلام کرد: مقاومت فلسطین خود را پایبند به پاسخگویی به حملات دشمن اشغالگر و دفاع از ملت فلسطین می‌داند.

جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین: دشمن اشغالگر وحشی، هزینه هرگونه حماقت خود را خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

ارتش صهیونیستی، حماس را مسئول حمله به نظامیانش دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار