مراسم اكران خصوصی «شاخ كرگدن» و «بلوک 9 خروجی 2» برگزار شد

مراسم اکران خصوصی دو فیلم «بلوک 9 خروجی 2» و «شاخ کرگدن» در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران خصوصی دو فیلم «بلوک 9 خروجی 2» به کارگردانی علیرضا امینی و «شاخ کرگدن» ساخته محسن محسنی نسب در پردیس سینمایی ملت با حضور اهالی رسانه و عوامل این فیلم ها برگزار شد.

در ابتدا امیر سمواتی تهیه‌کننده و پخش کننده سینما ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: فیلم علیرضا امینی از دوم اسفند در گروه آزاد اکران خواهد شد.

مراسم اكران خصوصی «شاخ كرگدن» و  «بلوک 9 خروجی 2» برگزار شد

پس از آن محمدرضا شریفی نیا تهیه کننده «بلوک 9 خروجی 2» گفت:خوشحالم مشکلاتی که سر راه فیلم بود برداشته شد و موفق به اکران فیلم شدیم. بحث ما در این فیلم طلاق است و قطعا روی خانواده های ایرانی تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

وی افزود: این فیلم جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره ایتالیایی را دریافت کرده است. حمیدرضا آذرنگ نیز موفق به دریافت جایزه از جشنواره سیدنی شد و این از نقاط مثبت فیلم است. امیدوارم مخاطبان هم از دیدن این اثر لذت ببرند.

وی درباره مشکلی که باعث توقف در اکران آن شده بود، بیان کرد: این فیلم مشکل سیاسی نداشت و فقط برخی ملاحظات اجتماعی از سوی بعضی مسئولان باعث توقف آن شده بود. این فیلم درباره کودکان است. اما در نهایت مسئولانی که اجازه اکران دادند، برای تماشای آن محدودیت سنی در نظر گرفتند.

مراسم اكران خصوصی «شاخ كرگدن» و  «بلوک 9 خروجی 2» برگزار شد

در ادامه حمیدرضا آذرنگ بیان کرد: خوشحالم پس از 4 سال این فیلم اکران شد. متاسفم که گاهی دست اندرکاران به جای بررسی مسائل فرهنگی فیلم ها، ذائقه سنجی می کنند.

وی افزود: این فیلم پیام های شریفی دارد و به نوعی می گوید از فروپاشی خانواده ها می توان جلوگیری کرد.

ستایش محمودی بازیگر فیلم هم عنوان کرد: خوشحالم طلسم شکست و این فیلم بالاخره اکران شد. امیدوارم نظر مخاطبان را جذب کند.

ملیکا پارسا دیگر بازیگر فیلم هم اظهار داشت: من فقط یک گله دارم؛ اینکه من از بازیگران اصلی این فیلم بودم اما اسمی از من داخل پوستر نبود!

در ادامه نوبت به عوامل فیلم «شاخ کرگدن» رسید. محسن محسنی نسب از خاص بودن فیلمش در فضای سینمای کنونی یاد کرد و مخاطبان را به دیدن آن فراخواند.

رضا حیدری بازیگر فیلم هم عنوان کرد: ما فیلمی ساختیم که یک گروه حرفه ای با تلاش فراوان پشت کار بودند. از همه بازبگران و عوامل فیلم تشکر می کنم و از آن ها میخواهم روی صحنه بیایند.

وی در ادامه بیان کرد: ما با بچه های خوب سینما در این پروژه کار کردیم و همه کارها با هوشمندی محسنی نسب پیش رفت.

وی اظهار داشت: از رسانه ها می خواهم که این مطلب را منتشر کنند که بدترین شرایط اکران به"شاخ کرگدن" داده شد. آن هم در مورد فلیمی که با هزینه شخصی ساخته شده است.

انتهای پیام/

 

اكران خصوصی شاخ كرگدن در پرديس ملت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار