شهردار يزد؛

اجرای ١٦٠ طرح در مناطق ٤ گانه و بافت تاریخی یزد

شهردار يزد گفت: هم اکنون ۱۶۰ طرح در مناطق ۴ گانه و بافت تاریخی استان یزد در حال انجام است.

جمالي نژاد شهردار یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد با اشاره به اینکه همدلی و همراهی مردم و مسئولین ضامن رونق شهر است افزود: باید دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولین برچیده شود و نیازهای شهروندان که در نظر سنجی های انجام شده مشخص شده است در اولویت انجام طرح های عمرانی قرار گیرد.

جمالي نژاد شهر یزد را پایتخت دوچرخه کشور دانست و گفت: مسیرهای دوچرخه سواری در شهر تعریف شده و اقدامات اجرایی و زیر ساختی آن در حال انجام است که امیدواریم با انجام این خدمات نگرانی مردم از عدم ایمنی دوچرخه سواری کاهش یابد و شهروندان از طرح دوچرخه سواری استقبال کنند.

وي ادامه داد: هم اکنون ۱۶۰ طرح در مناطق ۴ گانه و بافت تاریخی استان یزد در حال انجام است که خوشبختانه این طرح های عمرانی با سرعت بالایی در حال انجام است.

شهردار يزد گفت: ثبت شهر یزد به عنوان شهر تاریخی و جهانی مرهون خدمات و تلاش هنرمندان و خالقین آثار و میراث کهن شهری است و حضور و تعامل هنرمندان در حوزه فرهنگ شهرداری پررنگ تر شود شهري زيبا تر خواهيم داشت.

وی ادامه داد:جهان شهر یزد مي تواند به الگویي برای سایر استان ها تبدیل شود به شرط آنکه همت مسئولان و همدلی همشهریان بیش از گذشته باشد.

انتهای پیام/غ

نیازهای شهرونداندر اولویت انجام طرح های عمرانی قرار گیرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار