تظاهرات اعتراض آمیز مخالفان قانون حمل سلاح در فلوریدا

مخالفان قانون حمل سلاح در فلوریدا با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز خواستار اصلاح قوانین شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از تازه‌ترین مورد  تیراندازی در مدرسه‌ای در آمریکا، مخالفان قانون حمل سلاح در فلوریدا با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز خواستار اصلاح قوانین شدند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی در محکومیت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، سکوت دولتمردان در برابر این حوادث را محکوم کردند.

یکی از سخنرانان این تجمع اعتراض آمیز گفت: این رویداد امری بی منطق نبود بلکه نتیجه مستقیم اقدام نکردن یا اقدامات نادرست بود. اولین قانونی که کنگره در ۲۰۱۷ تصویب کرد لغو قانون محدود کردن خرید سلاح از سوی بیماران روانی بود. این مسیری اشتباه بود که طی شد.  

او گفت: بعد از تازه‌ترین فاجعه‌ای که روی داد، زمان آن فرا رسیده است که در برابر انجمن ملی سلاح بایستیم و به دنبال قانونی باشیم که حتی اکثریت اعضای انجمن ملی سلاح نیز از آن طرفداری می‌کنند.  

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این مراسم اعتراضی با انتقاد از اینکه هر بار که حادثه‌ای روی می‌دهد اعتراض‌هایی صورت می‌گیرد و بعد همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود، گفت: همه شما اینجا جمع شده‌اید که نشان بدهید این بار مسئله فرق می‌کند و می‌خواهیم واقعا تفاوتی در این روند ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، قتل ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار