فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد;

دستگیری 64 معتاد متجاهر در شاهرود / کاهش 11 درصدی سرقت ها

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۶۴ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از آمادگی همه‌جانبه پلیس در طرح استقبال از بهار و همچنین طرح‌های مقابله ‌ای با مواد مخدر در شاهرود خبر داد.

وی از جدیت پلیس برای طرح‌های بهاری در راستای مبارزه با مواد مخدر و همچنین تأمین امنیت نوروزی خبر داد و افزود : طی هفته گذشته ۶۴ نفر معتادان متجاهر، خیابانی و همچنین خرده‌فروشان مواد مخدر در بخش‌های مختلف شهرستان توسط مأموران ناجا دستگیر شدند.

اشرفی با بیان اینکه هر جا مردم را در کنار خود داشتیم توانستیم موفقیت کامل را کسب کرده و امنیت برای عموم مردم به همراه آمده است تصریح کرد : قشر کثیری از سارقان را معتادان تشکیل می‌دهند و در راستای هدفمندی طرح‌های پلیس، سارقان سابقه‌دار و معتادان متجاهر شناسایی و دستگیرشده‌اند که در مدت اجرای طرح خوشبختانه ۱۱درصد کاهش سرقت‌ها را در سطح شهرستان شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: در سال جاری صدها مورد طرح در راستای ارتقا امنیت شهروندان و مسافران به مرحله اجرا گذاشته شد که باهمت و تلاش مأموران نیروی انتظامی، کمک‌های مردمی و مسئولان شهری توفیقات بسیار خوبی را شاهد هستیم.

انتهای پیام / ه

اجرای طرح‌های مقابله ‌ای با مواد مخدر در شاهرود

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار