مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

مسابقات قرآن عترت و نماز ویژه دانش آموزان همدانی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: 3 هزار و 500 نفر دانش آموز همدانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت داشتند.

مسابقات قرآن عترت و نماز ویژه دانش آموزان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  بهمن پارسا مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان بیان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان ناحیه یک همدان در کانون فرهنگی ـ تربیتی مهدیه و دارالقرآن خاتم‌النبیین(ص) برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات، بیش از 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های تحصیلی ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم شرکت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت، حفظ عمومی، حفظ ویژه، اذان و مداحی  به رقابت پرداختند، افزود: نفرات برتر هر رشته در هر پایه و دوره تحصیلی به تفکیک جنسیت، جهت رقابت در مرحله سوم (مرحله استانی) که در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده برگزار می‌گردد معرفی خواهند شد.

پارسا یادآور شد: پس از پایان مسابقات در مرحله دوم (مرحله ناحیه‌ای)، نفرات برتر هر رشته به منظور آمادگی در مرحله بعدی مسابقات استانی و کشوری جهت گذراندن کلاس‌های تخصصی طبق برنامه از پیش مشخص شده هفته‌ای یک روز در محل دارالقرآن حضور خواهند یافت.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری مسابقات قرآنی تنها شرکت دانش‌آموزان در مسابقات نیست، خاطرنشان کرد: به دنبال قرآنی کردن فضای مدارس هستیم تا دانش‌آموزان بتوانند خود به تنهایی به عنوان سفیران قرآنی در کنار معلمان خود این رسالت ارزشمند را به انجام برسانند.

انتهای پیام/ب

 برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز ویژه دانش آموزان همدانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.