راهیابی تیم هندبال فرازبام خائیز کهگیلویه به لیگ برتر هندبال کشور

تیم هندبال فرازبام خائیز کهگیلویه در مسابقات پایانی لیگ دسته اول کشور در شهر مرودشت توانست با کسب مقام دوم به لیگ برتر هندبال کشور راه یابد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم بزرگسالان هندبال فرازبام خائیز کهگیلویه در مسابقات پایانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور توانست با شکست حریفان خود به فینال این دور از مسابقات راه پیدا کند و در پایان به عنوان تیم دوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به لیگ برتر هندبال کشور راه یافت.

مسابقات پایانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در مرودشت برگزار و 8 تیم صعود کننده از دور مقدماتی این مسابقات در دو گروه 4 تیمی A و B به مصاف هم رفتند.

تیم فرازبام خائیز کهگیلویه در گروه B این مسابقات با تیم‌های رعد پدافند قرچک ورامین، تیم هندبال نجف آباد و تیم هندبال ستارگان دشتستان هم گروه شد و تیم‌های هیئت هندبال اسلام آباد، پیشگامان کویر یزد، قصر نشاط بهبهان و ایل ناصری مرودشت در گروه A به رقابت پرداختند که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کرد.

تیم فرازبام خائیز کهگیلویه نخستین دیدار خود را با نتیجه 25 بر 27 به تیم نجف آباد واگذار و در دومین مسابقه خود با نتیجه 35 بر 27 از سد تیم رعد پدافند قرچک ورامین گذشت و در سومین بازی خود تیم ستارگان دشتستان را با نتیجه 36 بر 23 شکست داد و به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله بعد مسابقات راه یافت.

تیم فرازبام خائیز کهگیلویه در مرحله بعد به مصاف تیم دوم گروه A یعنی تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان رفت و با نتیجه 27 بر 26 از سد این تیم گذشت و به فینال مسابقات راه یافت و بازی پایانی خود را در مقابل تیم نجف آباد با نتیجه 32 بر 31 واگذار و به عنوان تیم دوم توانست به لیگ برتر کشور راه پیدا کند.

در این دور از مسابقات مهدی شیرانی(دروازه بان)، جواد کاظمی، وحید اینالویی، حمید گل پر، علی رفیعی، فراس احمد(سوریه)، یونس آثاری، محمد رضا کاظمی، جواد شیبانی زاده، آرین واضح، حسین ابراهیمی، حسین بهادری، امیرزندیان، امیرحسین فیروزه بخت، پوریا فتاحی، فهمی (سوریه) و پرویز احسانی به عنوان بازیکنان تیم و سجاد جهانبخت به عنوان مربی، مهدی رهبری سرمربی تیم، نورالله نیک اقبال سرپرست تیم و مجید پارسایی پارسایی مدیرعامل باشگاه، تیم را همراهی کردند.

 مهدی شیرانی دروازه بان تیم فرازبام خائیز کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بازی‌های سخت و پرفشاری داشتیم و خوشحالم که توانستیم بازیها را ببریم و به لیگ برتر کشور صعود کنیم.

وی افزود: از همه مردم شهر دهدشت و کسانی که ما را یاری کردند تا به لیگ برتر کشور راه پیدا کنیم تشکر می‌کنم.

سرپرست تیم هندبال فرازبام خائیز کهگیلویه ضمن تبریک به مناسبت راه‌یابی تیم به لیگ برتر کشور گفت: ما امسال چه در مرحله مقدماتی و چه در مرحله نهایی زحمت زیادی کشیدیم و توانسیتم تیم را به لیگ برتر کشور ببریم.

نورالله نیک اقبال ادامه داد: امیدوارم که مسئولان ما را یاری کنند تا نماینده شایسته‌ای در سال آینده برای شهرستان کهگیلویه در لیگ برتر هندبال کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز کهگیلویه اظهار داشت: از همه کسانی که ما در حمایت کردند به خصوص نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ کمال تقدیر و تشکر را دارم.

مجید پارسایی گفت: امیدوارم که بتوانیم تیمی را به لیگ برتر کشور بفرستیم تا ورزش شهرستان را به سمت ورزش قهرمانی پیش ببرد.

رئیس تربیت بدنی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: خوشحالم از اینکه نماینده شهرستان توانست با قدرت تمام در این مسابقات شرکت و به لیگ برتر هندبال کشور صعود کند.

رضا نکویی زاده افزود: امیدوارم تیم هندبال فرازبام خائیز بتواند در لیگ برتر کشور نیز نماینده موفقی برای شهرستان و استان کهگیلویه وبویراحمد باشد.

 برای نخستین بار در تاریخ هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد تیم فرازبام خائیز کهگیلویه توانست جواز ورود به مسابقات لیگ برتر هندبال کشور را کسب کند که در صورت حمایت و پشتیبانی از این تیم جوان و قدرتمند می‌توان آتیه خوبی را برای هندبال شهرستان کهگیلویه و به تبع آن استان کهگیلویه وبویراحمد پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/ش

تیم هندبال فرازبام خائیز کهگیلویه به لیگ برتر هندبال کشور راه یافت

برچسب ها: ورزش ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.