فرماندار جدید ایوان معارفه شد

در جلسه‌ای با حضور دکتر نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران کل حوزه ریاست استانداری، امام جمعه، مسئولان ادارات ایوان و اصحاب رسانه، فرماندار جدید ایوان معرفی شد.

فرماندار جدید ایوان معارفه شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;در این جلسه دکتر نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: فرماندار باید مردمی و مردم‌دار باشد، از ظرفیت‌های شهرستان به خوبی استفاده کند، از نقطه نظرات بزرگان شهر در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شود و با مردم ملاقات داشته باشد.

وی افزود: مدت زمان مدیریت مهم نیست، ولی کیفیت آن خیلی مهم است. وی از خدمات دکتر احسان اکبری، فرماندار قبلی ایوان تقدیر کرد و برای مهندس امید علی سبزی فرماندار جدید ایوان توفیق روز افزون مسئلت داشت.
مهندس امید علی سبزی، فرماندار  جدیدایوان  بیان کرد: خوشحالم که در جمع صمیمی مردم با پیشینه فرهنگی و علمی ایوان که سابقه رشادت در دفاع مقدس دارند، هستم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام حیدری، امام جمعه ایوان  اظهار کرد: تغییراتی در شهرستان ایوان ایجاد شده است که از جمله افزایش تعداد مساجد، ایجاد حوزه علمیه با ۷۰ طلبه و افزایش کانون‌های قرآنی در سطح شهرستان قابل ذکر است.

در ادامه نشست دکتر اکبری، فرماندار قبلی ایوان به عنوان مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام معرفی شد.

انتهای پیام /با

 

معارفه فرماندار جدید شهرستان ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.