راه اندازی باشگاه فرهنگیان منطقه ماهان در نوروز ۹۷

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ماهان در جلسه ستاد اسکان نوروزی از آماده شدن باشگاه فرهنگیان منطقه ماهان در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اختر اسماعیل زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ماهان گفت: برای رفاه حال فرهنگیان خانه معلم ماهان نوروز ۹۷ آماده پذیرایی از میهمان نوروزی و ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان است.
وی افزود: ۱۲ مدرسه و تعداد ۸۴ کلاس را برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته ایم که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
اسماعیل زاده هدف و اساس ستاد اسکان نوروز ۹۷ فرهنگیان در ماهان را حفظ شان و منزلت معلم و خانواده هایشان همراه با رعایت اخلاق اسلامی برشمرد و بر این امر تاکید کرد.
وی با تاکید بر لزوم استقبال و برخورد خوش با مسافران در پذیرش و محل اقامت، تصریح کرد: برخورد مناسب در هنگام پذیرش فرهنگیان می‌تواند خاطره‌ای خوش را در اذهان فرهنگیان و مسافران نوروزی از شهر تاریخی ماهان ثبت کند و مسافران را به سفیران اطلاع‌رسانی فرهنگ و میهمان‌نوازی مردم ماهان تبدیل کند.
اسماعیل زاده گفت: با راه اندازی مجتمع خدماتی رفاهی آموزش و پرورش منطقه ماهان و ارائه خدمات رفاهی و پذیرایی از فرهنگیان بسیاری از مشکلات اقامتی مسافران در ایام‌های مختلف به شهر تاریخی ماهان مرتفع می‌شود.
انتهای پیام/ی

اسکان مسافران نوروزی در ماهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.