معرفی رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنين

حسین قراگوزلو در مراسم توديع و معارفه رئيس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنين شد.

معرفی رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنينبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار فامنين در اين مراسم با اشاره به استعدادها و ظرفيت های ورزشی موجود در شهرستان ، خواستار توجه ويژه رئيس جديد ورزش و جوانان به مقوله استعداد يابی شد و گفت : فامنين قابليت هاي بالايی در سطح استان و کشور دارد لذا اميدواريم سرانه ورزشی اين شهرستان افزايش يابد و شما در اين راستا از هيچ کوششی دريغ نکنيد .

وی خاطر نشان کرد:بايد رفع مشکلات ورزش در اولويت کاري باشد گفت : اميدوارم بتوانيد با تعامل همه دستگاه هاي اجرايي و خدماتی ، ورزش فامنين را ارتقاء دهيد.

فرماندارفامنین افزود: این شهرستان در چهار حوزه ورزشي مي تواند شاخص هاي فعا ليت شهرستاني خود را گسترش دهد که راه اندازي اماکن ورزشي ، خانه هاي ورزشي روستاها ، ارتقاء سطح دانش و آگاهي ورزشکاران به ويژه مربيان ، اهميت به جوانان و ارتقاء و راه اندازي سمن هاي فعلي و جديد فعال در شهرستان از جمله اين موارد مي باشد .

شماعی ادامه داد: از سوي ديگر استفاده از پتانسيل ورزشکاران و خيران در حوزه ورزش مي تواند يکي از اصولي باشد که با عنايت به آن در زمينه پيوند توسعه و ورزش در راستاي پيشبرد اهداف شهرستان کمک گرفت .

آقاي دارششدر معاون مديرکل ورزش وجوانان استان همدان نيز در اين ديدار ضمن تشکر از فرماندار و مجموع ادارات شهرستان در جهت ارتقاء ورزش شهرستان افزود حوزه ورزش و جوانان دو حوزه بسيار گسترده مي باشد و پتانسيل هاي فراواني دارد و بايد از اين پتانسيل هابه خوبي استفاده کرد . وي نگاه ويژه فرماندار به جوانان و ورزش را بسيار ارزشمند خواند و افزود رئيس جديد اداره ورزش بايد سعي کند از اين نگاه مثبت در جهت ارتقاء سطح ورزش شهرستان استفاده نمايد . در اين مراسم حسين قراگوزلو به عنوان سرپرست جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنين معرفي و از زحمات مهدي عباسي رئيس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدير به عمل آمد .

مراسم توديع و معارفه رئيس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنين با حضور فرماندار، معاون توسعه منابع مالی و سرمایه انسانی و معاون ذیحساب اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در دفتر فرماندار فامنين برگزار شد.

انتهای پیام/ب

حسین قراگوزلو رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنين معرفی شد

 

 

 

       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.