رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

‌نمی‌توان نقش اقوام مختلف را در پیروزی و بقای انقلاب نادیده گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمی‌توان نقش اقوام مختلف را در پیروزی و بقای انقلاب نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: جامعه عشایر علاوه بر ده هزار شهید دفاع مقدس، در دفاع از حرم نیز ده شهید تقدیم کرده است و در دفاع از اسلام و انقلاب عرب، لر، آذری، کرد، ترکمن، بلوچ و اقوام دیگر تا پای جان ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر بخواهیم سردار شهید علی هاشمی، سردار شهید مرتضی حسین پور و 10 هزار شهید جامعه عشایر کشور را معرفی کنیم، باید بگوییم که این‌ها ممتاز شاگردان مکتب حضرت زهرا (س) هستند.

وی بیان داشت: رزمندگان هیچ‌چیز مادی نگرفتند و طلب نکردند و ما شهیدان را در رابطه با ولایت می‌شناسیم و هدف اصلی آن‌ها نیز حفظ اسلام ناب محمدی که همان اسلام ولایی است، بود.

غیب‌پرور با اشاره به سختی‌ها، گرما و سرمایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تحمل کردند، عنوان کرد: کلام انقلاب اسلامی و شهدا، اعتلای دین خداست

وی بابیان اینکه صدام به‌تنهایی در مقابل انقلاب عرض‌اندام نکرد، افزود: در سال ۱۹۹۰ که بین صدام و متحدان او اختلاف افتاد، خودشان اعتراف کردند که ۵۲ کشور به‌طور مستقیم و غیرمستقیم از صدام حمایت کردند و انقلاب اسلامی زنده نمی‌ماند مگر آنکه جامعه انقلابی باشد و انقلابی بودن به معنای پشت سر رهبری حرکت کردن است.

وی بابیان اینکه امروز قوم عرب و بختیاری به شهدای خود افتخار می‌کنند، گفت: همه اقوام و نژادها درصحنه انقلاب ایستاده‌اند و به این ایستادگی افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/م

جامعه عشایر کشور ده شهید مدافع حرم تقدیم کرده است

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.