کار احداث صحن حضرت زهرا(س) در حرم امام علی(ع) ادامه دارد

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت:پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کار احداث صحن حضرت زهرا(س) در حرم امام علی(ع) ادامه دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار مسعود شوشتری جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت صحن حضرت فاطمه(س) در شهر نجف اشرف خبر داد و بیان کرد: تا کنون حدود 250 طرح در زمینه بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه تعریف شده است.

وی اظهار کرد: اعتباری بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای پروژه های توسعه ای در شهرهای نجف، کاظمین، کربلا و سامرا اعم از کوتاه، میان و بلند مدت اجرا شده که در حال حاضر اکثر پروژه‌های کوتاه و میان مدت به اتمام رسیده یا در حال اتمام است.

سردار شوشتری مهمترین طرح را پروژه توسعه حرم مطهر علوی بنام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) اعلام کردو افزود: با تکمیل این پروژه، فضای بارگاه حضرت علی (ع) 20 برابر افزایش خواهد یافت.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در بخش دیگری از سخنان خود به مزیت های خاص مرز بین المللی مهران اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مرز بین المللی مهران انتخاب اول زائران برای تردد و عزیمت به عتبات عالیات عراق به خصوص در ایام اربعین حسینی است انجام برنامه ریزی و اجرای طرح های مناسب برای افزایش امکانات و زیرساخت های تسهیل کننده تردد زائران در استان ایلام ضرورت دو چندان دارد.

وی اضافه کرد: طرح توسعه حرم عسکریین نیز در حال طراحی است.

انتهای پیام/با

  پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت صحن حضرت فاطمه(س) در شهر نجف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.