تمرینات استقلالی ها برای چهارمین روز متوالی لغو شد

تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای چهارمین روز متوالی لغو شد تا همچنان اعتصاب بازیکنان ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که روز پنج شنبه، بیست و ششم بهمن ماه پس از جلسه با مسئولان باشگاه به دلیل مطالبات مالی دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند، امروز ( یکشنبه ) هم برای چهارمین روز پیاپی پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس تمرین نکردند تا اوضاع پیچیده تر از قبل شود.

استقلال خوزستان که قرار بود خود را آماده دیدار با پرسپولیس کند، وضعیت برگزاری این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

با توجه به اظهارات مسئولان باشگاه آبی های خوزستان، حضور این تیم در دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید مسئولان سازمان لیگ برای جلوگیری از این کار چه تهمیداتی می اندیشند.

زمانیکه مشکلات تیم بیشتر و اختلاف میان سلطانی مدیرعامل باشگاه و ویسی علنی شد، شورای تامین شهر اهواز تشکیل جلسه داد و از تلاش برای رفع مشکلات آبی ها خبر داد اما کماکان تیم قهرمان لیگ پانزدهم شرایط خوبی ندارد و در شرایط بحرانی قرار دارد.

شاگردان ویسی که با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند, در نظر دارند تا شرایط مالی باشگاه بهبود پیدا نکرده است, در تمرینات تیم‌شان شرکت نکنند.

انتهای پیام/

استقلالی ها بازهم تمرین نکردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار