رضا لایق:

تغییرات در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اجباری بود

دبیر فدراسیون کشتی گفت:با توجه به شرایط کشتی گیران تغییراتی در لیست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،رضا لایق با بیان این مطلب افزود: در وزن 57 کیلوگرم به خاطر شرایط وزنی رضا اطری، نادر حاج آقا نیا راهی رقابت های قهرمانی آسیا می شود.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: شرایط وزنی رضا اطری خوب نیست و درصد چربی پائینی دارد و باید در مورد شرایط وزنی اش برنامه ریزی متفاوت و خاصی در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی راهی قرقیزستان می شود و بهمن تیموری در مسابقات اوکراین شرکت می کند.

لایق تصریح کرد: در وزن 86 کیلوگرم به دلیل اینکه علی رضا کریمی در شرایط محرومیت قرار دارد، حسن یزدانی راهی قهرمانی آسیا می شود. پیش از این قرار بود یزدانی در این رقابت ها بعنوان یک مسابقه تدارکاتی، بدلیل تمرین شیوه های فنی و حرکتی متفاوت، در یک وزن بالاتر به میدان برود اما با توجه به وضعیت بوجود آمده، در وزن اصلی خود 86 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت .

وی تأکید کرد: در کشتی فرنگی نیز در وزن 67 کیلوگرم به دلیل مصدومیت الیاسی نام اسدی نیز در لیست قرار گرفته است تا کادر فنی تا آخرین لحظات با توجه به شرایط الیاسی تصمیم گیری کند.

لایق در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فرشاد بلفکه نیز با تصمیم کادر فنی در وزن 72 کیلوگرم در رقابت های اوکراین به میدان می رود.

انتهای پیام/

صحبت های دبیر فدراسیون کشتی درباره تغییرات در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار