مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

حمایت و پشتیبانی از ولایت ویژگی بی‌نظیر حضرت فاطمه(س)

مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: یکی از اعمال بی‌نظیر و نمونه حضرت فاطمه مرضیه(س) حمایت و پشتیبانی از ولایت حضرت علی(ع) بود.

حمایت و پشتیبانی از ولایت ویژگی بی‌نظیر حضرت فاطمه(س)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مستشاری  مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: اگر کسی فاطمیه را همانطور که انبیاء و اولیا می‌خواهند زنده بدارد در دفاع از ولایت و بقاع دین شریک است.

وی با بیان اینکه از آدم تا خاتم مدیون عمل حضرت فاطمه الزهرا(س) هستند، گفت: از حضرت آدم(ع) تا به امروز حدود 6 هزار یا 10 هزار سال طول کشیده و انبیاء تاکنون بسیار زحمت‌ها کشیده‌اند و هر پیامبری که آمده است دین پیامبر قبل خود را تکمیل کرده است.

مستشاری ابراز داشت: ١٢۴هزار پیامبر زحمت کشیده‌اند تا یک دین الهی که همان دین مبین اسلام است بیاید و به نتیجه مطلوب برسد.

وی ادامه داد: خاتم الانبیا(ص) طی ٢٣ سال همان دین حضرت موسی(ع) را کامل کرد و دین حضرت موسی(ع) نیز همان اسلام بوده است که توسط پیغمبر خاتم(ص) تکمیل شده است.

مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور خاطرنشان کرد: پیغمبر(ص) فرمودند هیچ پیامبری اندازه من اذیت نشده است چراکه دین اسلام در زمان خاتم انبیاء(ص) کامل شد.

وی با بیان اینکه نهالی که پیامبران کاشته بودند با ولایت حضرت علی(ع) ثمر داد و بارور شد، گفت: مگر فقط حضرت زهرا(س) از ولایت دفاع کرد؟ سلمان هم بود مقداد هم بود و دیگران اما چرا حضرت فاطمه(س) سیده نساء العالمین شد؟

مستشاری تصریح کرد: یکی از اعمال بی نظیر و نمونه حضرت فاطمه مرضیه(س) حمایت و پشتیبانی از ولایت حضرت علی(ع) بود.

وی ادامه داد: اگر دختر پیغمبر حضرت زهرا(س) از ولایت حضرت علی (ع) دفاع نمی کرد مسئله زیر سوال می رفت اما با دفاع و ایستادگی حضرت زهرا(س) شیعیان می توانند سر خود را بالا بگیرند و بگویند ولایت حضرت علی (ع) بر حق است چراکه حضرت فاطمه(س) دختر پیغمبر(ص) از آن دفاع کرده است.

مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور یادآور شد: بخشی از فضائل حضرت زهرا(س) ذاتی است و بخشی نیز اکتسابی و برای آنها زحمت کشیده است؛ صدیقه طاهره(س) به خاطر بخشی از اعمالش که انجام داده باعث شده است سیده نساء العالمین شود و اسلام و تشیع زنده بماند و ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/د.ا

یکی از اعمال بی‌نظیر و نمونه حضرت فاطمه(س) حمایت و پشتیبانی از ولایت بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.