اطلاعات جدید از پرچمدار آینده ال جی

بر اساس گزارش سایت Venturebeat، پرچمدار آینده ال جی با اسنپ دراگون 845 صفحه نمایش 6.1 اینچی و بلندگوهای استریو در ماه ژوئن از راه می رسد.

پرچمدار آینده ال جی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ال جی سال گذشته در MWC گوشی G6 خود را معرفی کرد. بنابراین موضوع ممکن است انتظار داشته باشید که ال جی G7 را اواخر ماه جاری میلادی در بارسلونا معرفی کند. اما اشتباه می کنید. شرکت کره ای اخیرا تصمیم گرفته است که استراتژی معرفی خود را اصلاح کند. بنابراین آن چه که در MWC 2018 از ال جی خواهیم دید  اضافه کردن واقعیت افزوده به ال جی V30 است.

بر اساس گزارشی جدیداز سایت Venturebeat، پرچمدار جدید ال جی قرار است در ماه ژوئن عرضه شود. این دستگاه به نام G7 معرفی نخواهد شد به این معنی که ممکن است ما با سری G خداحافظی کنیم. در حال حاضر این گوشی تنها با codename روبرو شناخته می شود: Judy

این گوشی تراشه اسنپ دراگون 845 را خواهد داشت که بر روی اکثر گوشی های پرچمدار و بالا رده شرکت ها در سال 2018 قرار دارد. این گوشی همچنین دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود . هر چند که ممکن است مدل های "Plus" یا "S"  عرضه شود و شاهد حافظه داخلی 128 و رم 6 گیگابایتی باشیم.

Judy  دارای یک صفحه نمایش لمسی HDR10-capable 6.1 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و روشنایی 800 نیت خواهد بود. این موضوع به لطف تکنولوژی "+MLCD" جدید ال جی انجام می شود که 35 درصد کمتر از IPS LCD معمولی برق(باتری) مصرف می کند.

این گوشی دارای یک دوربین عقب دو گانه با عناصر شیشه نوری است ، دو حسگر 16 مگاپیکسلی و دهانه f/1.6 بر هر دو لنز هم بر روی گوشی قرار خواهند داشت. گواهینامه lP68 برای ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این گوشی نیز موجود خواهد بود. همچنین دارای رتبه بندی استاندارد نظامی برای دوام و ماندگاری است. این گوشی دارای صدای استریو نیز هست. دیگر امکانات گوشی شامل دوربین AI و شارژ بی سیم است.

انتهای پیام/

مشخصات پرچمدار آینده ال جی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.