با مخترعین ایرانی؛

سی‌دی‌های سه بعدی بومی سازی شد

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سی‌دی‌های سه بعدی در کشور شده است.

شرکت‌های دانش بنیان CD‌های سه بعدی را تولید کردندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش‌ بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه‌ طرح‌های مبتنی بر دانش‌ سبب رشد و پیشرفت‌ کشور‌ می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌ بنیا‌ن بپردازد که توسط محققان‌ این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید CD و DVD های دانش بنیان شده است که با قابلیت های جدید برای اولین بار در جهان تولید شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این محصولات دانش بنیان اظهار کرد: برای تولید CD و DVD ها به مواد اولیه احتیاج داریم که موفق شده ایم خود به تولید این مواد اولیه بپردازیم.

از تولید مواد اولیه تا طرح انتهایی بصورت کاملا بومی

وی ادامه داد: شاید تولید محصولاتی همانند CD و DVD در نگاه اول عادی به نظر برسد اما وقتی می دانیم که در گذشته تمام این موارد از کشورهای دیگر وارد می شده متوجه می شویم که تا چه میزان تولید این محصولات مفید است؛ زیرا تمام مراحل ساخت از مواد اولیه تا طراحی توسط  ما در داخل کشور انجام می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه CD های دانش بنیان دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند، گفت: یکی از قابلیت هایی که شرکت ما به تولید آن پرداخته، چاپ سه بعدی بر روی CD است.

وی تصریح کرد: این قابلیت برای اولین بار در کشور ما انجام شده است و تا کنون ندیده ایم که کشوری بتواند بر روی CD ها چاپ سه بعدی انجام دهد.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه این طراحی سه بعدی مشکلی برای پخش در CD و DVD ها ایجاد نمی کند، یادآور شد: طراحی این کار به گونه ای است که به هیچ وجه مشکلی ایجاد نمی کند و هنگامی که CD در داخل دستگاه قرار بگیرد به راحتی پخش می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
آفرین بر شما جوانا عزیز
آخرین اخبار