کشف ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح تامین امنیت چهارشنبه آخر سال و کشف ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان آمل به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پس از برسی‌های همه جانبه و تجقیقات پلیسی و انجام ایست و بازرسی‌های کنترلی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از وی ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه که در داخل دو عدد چمدان همراه خود جاسازی کرده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

آزادی در از شهروندان، خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم وامنیت عمومی، در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند.

انتهای پیام /ر

کشف مواد محترقه در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار