موشه یعلون خواستار استعفای نتانیاهو شد

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به دو پرونده فساد «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم خواستار استعفای او شد.

موشه یعلون خواستار استعفای نتانیاهو شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی آروتز شوا؛ «موشه یعلون»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به دو پرونده فساد «مورد 1000» و «مورد 2000»  «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم، خواستار استعفای او شد.

یعلون با انتشار پیامی در حساب فیس بوک خود خاطرنشان کرد «آویچای ماندب لیت»، دادستان؛ «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر و «ورنی الشیخی»، کمیسر پلیس همگی در ارتش اسرائیل تحت فرمان او بوده اند.

یعلون در بخشی از این پیام فیس بوکی نوشت: روز سختی برای ماست. بی بی (نتانیاهو)، رونی و آویچای همه زیردستان من بودند. من آنها را به خوبی می شناسم. همه آنها زندگی خود را به اسرائیل اختصاص داده اند. هرگز فکر نمی کردم به این وضعیت برسیم. من هنوز هم فکر می کنم نتانیاهو باید کار درست را انجام دهد و از سمت خود استعفا دهد.

روابط بین یعلون و نتانیاهو از سال 2016 پس از آنکه یعلون توسط نتانیاهو از سمت وزارت جنگ برکنار شد، رو به تیرگی نهاد. یعلون پس از ترک حزب لیکود به تشکیل یک حزب جدید روی آورد و از آن پس بارها به سیاست های نتانیاهو  حمله کرد و او را برای اداره امور نالایق توصیف کرد.

انتهای پیام/  

 

انتقاد وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار