تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت است

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: پس از نزدیک به 40 سال همه به یقین کامل رسیده‌اند که امضای توافق اسلو و 25 سال گفت‌وگوی بیهوده با این رژیم جنایتکار هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیده زهرا مصطفوی‌خمینی، دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بیان داشت: پس از نزدیک به 40 سال همه به یقین کامل رسیده‌اند که امضای توافق اسلو و 25 سال گفت‌وگوی بیهوده با رژیم جنایتکار صهیونیستی نتیجه ای در پی نداشته است و شرایط با روی کار آمدن دولت ترامپ بحرانی تر شده است این در حالی است که به یاد دارم که از ابتدای پیروزی انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و پس از ایشان آیت‌الله خامنه‌ای با آن نگاه عمیق الهی خود اعلام کردند که تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت است.


وی افزود: ترامپ با واگذاری قدس شریف به صهیونیست ها قصد یهودی نمودن آن را دارد که این امر منجر به آوارگی مجدد 2 میلیون فلسطینی مقیم سرزمین‌های اشغالی و عدم امکان بازگشت 7 میلیون فلسطینی آواره مقیم در سایر کشورها خواهد شد.


فرزند امام خمینی (ره) اظهار داشت: که شعار "امروز ایران، فردا فلسطین" از زمانی شکل گرفت که ایران از ابتدا یک رفتار امتی در پیش گرفت و حمایت از آرمان فلسطین را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داد.


سیده زهرا مصطفوی‌خمینی، عنوان کرد: آمریکا با همکاری عربستان سعودی تلاش دارد فلسطینی‌ها را تسلیم خواسته خود نماید که در شرایطی این چنینی راهی جز مقاومت در برابر ظلم و زور وجود ندارد و اینجا است که حکیمانه بودن گفته‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره ضرورت مقاومت روشن و تکلیف همگان آشکار می‌شود. البته ایران سال‌ها است که اعلام کرده است از هرگونه مقاومت ضدصهیونیستی حمایت خواهد کرد و همه امکانات لازم را در اختیار مقاومت ضدصهیونیستی قرار خواهد داد.


مصطفوی‌خمینی خطاب به جوانان خوزستان بیان کرد: حجم توطئه درباره فلسطین در حال حاضر بسیار گسترده است. غرب با تمام امکاناتش از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و برای ادامه حیات این رژیم، امکانات وسیع نظامی، اقتصادی و سیاسی در اختیار آن قرار می‌دهد. امروزه مردم فلسطین به تنهایی نمی‌توانند با این رژیم و حامیان قوی آن مقابله کنند و نیازمند یاری تک تک شما جوانان در همه کشورهای اسلامی هستند. بدون حمایت از مردم فلسطین، نامعادله کنونی بازسازی نمی‌شود و امکان آزادسازی سرزمین اشغالی فلسطین از دست صهیونیست‌ها فراهم نمی‌شود.


وی افزود: زمانی ایران اسلامی می‌تواند در این معادله نقش اصلی را ایفا کند که در داخل ایران نسبت به این مقوله، وحدت نظر باشد.

فرزند امام خمینی (ره) با اشاره به افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در اهواز، عنوان کرد: ایجاد این دفتر در شهر اهواز گامی در جهت تکمیل زنجیره داخلی برای اجماع‌سازی ملی در مقوله‌های وحدت و امت است. وجه تمایز دفتر جمعیت در اهواز نسبت به استان‌های دیگر ایران، این است که مردم این استان در هشت سال حماسه دفاع مقدس جانفشانی بی‌نظیری در مقابله تجاوز رژیم صهیونیستی به سرکردگی صدام از خود نشان دادند. این حماسه به حدی بی‌نظیر بود که امام خمینی(ره) فرمودند که مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند.


انتهای پیام/و


وحدت نظر داخلی گامی برای کمک به آزادی فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.