استاندار اردبیل؛

کارخانه تارا سبلان نمین سال آینده وارد چرخه تولید می شود

استاندار اردبیل گفت: کارخانه راکد تولید لبنیات تارا سبلان نمین با مدیریت جدید سال آینده وارد چرخه تولید می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از خطوط تولید کارخانه تارا سبلان در شهرک صنعتی شماره 2 نمین افزود: این کارخانه ظرفیت اشتغالزایی برای 600 نفر به صورت مستقیم را دارد.

وی با بیان اینکه برای این کارخانه بیش از یکهزار و 600 میلیارد سرمایه گذاری صورت گرفته است، گفت: این واحد تولیدی جزو منحصر بفردترین کارخانجات کشور در زمینه تولید انواع لبنیات، آبمیوه و شیر خشک است که از سال 86 راکد مانده است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه حمایت از کارخانجات تعطیل شده از جمله کارهای مورد نظر در زمینه توسعه اشتغال و پیشرفت صنعتی استان است اظهار داشت: برخی کارخانجات پتانسیل این را دارند که با مدیریت جدید و ابتکاری و حل مشکلات جزیی پیش آمده دوباره به چرخه تولید بازگردند.

بهنام جو گفت: کارخانه تارا سبلان در بحث ایجاد اشتغال 20 هزاری در سال آینده کمک شایانی را به برنامه های اقتصادی و صنعتی استان اردبیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه 20 الی 30 درصد کارخانجات صنایع استان اردبیل به دلیل مشکلات مدیریتی و یا سرمایه در گردش از تولید بازمانده اند افزود: شهرک های صنعتی سهم فزایندهای در راستای اشتغالزایی استان اردبیل به عهده خواهند داشت.

وی گفت: سال آینده با بازگشت کارخانجات نساجی و ذوب آهن استان اردبیل به چرخه تولید برای بیش از 3 هزار نفر ظرفیت اشتغال ایجاد و شکوفایی برای استان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی مجدد کارخانه تارا سبلان نمین

برچسب ها: اشتغال ، اقتصادی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
وقتی ۵ تا باجناق با هم یه کارخونه بزنن که تخصص هیچ کدومشونم لبنیات نباشه امکان نداره اونجا راه بیافته. مگر اینکه همه اونها رو بیرون کنند و یه مدیریت مستقل بیارن و تو کارش دخالت نکنند. که نشده البته با شناختی که ازشون دارم. گارداش گت او د ایلش گوی اورا دوزلسون
Singapore
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
وقتی ۵ تا باجناق با هم یه کارخونه بزنن که تخصص هیچ کدومشونم لبنیات نباشه امکان نداره اونجا راه بیافته. مگر اینکه همه اونها رو بیرون کنند و یه مدیریت مستقل بیارن و تو کارش دخالت نکنند. که نشده البته با شناختی که ازشون دارم.