میکلی‌اف: تفاوتی میان بازی‌های خانگی با بیرون از خانه نیست

سرمربی لوکوموتیو تاشکند، گفت: برایمان بازی‌های خانگی با بیرون از خانه تفاوت ندارد.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آندری میکلی‌اف سرمربی تیم لوکوموتیو تاشکند در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن، گفت: می‌دانم بازی سختی مقابل ذوب آهن ایران داریم. به مصاف تیم قدرتمندی می رویم چرا که ذوب آهن قدرت زیادی دارد. در مجموع فوتبال ایران قدرت خوبی در آسیا دارد. تیم ملی ایران هم به جام جهانی رفته است و در ضمن ما می دانیم تیم های باشگاهی ایران از قدرت کافی برخوردار هستند. بازی فردا برای ما سخت خواهد بود. ذوب آهن در بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده و در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم هر چند که می‌دانم بازی بسیار سختی پیش بینی کرده ایم.

او در مورد اینکه در بازی اول خیلی خشن کار کردند و آیا بازیکن شماره 6 این تیم که مصدوم شده به مسابقه فردا می‌رسد، گفت: بازی بسیار سختی را برابر ذوب آهن پیش بینی کرده ایم و باید با تاکتیک خودمان بازی کنیم. البته نمی‌توانم چیزی در این رابطه بگویم و فردا تاکتیک ما را در زمین می‌بینید. بازی فردا دیدار هجومی و رو به جلو خواهد بود. تیمی‌ که می‌خواهد راهی مرحله بعد این مسابقات شود باید در تمام مسابقات برنده شود و زیاد برایمان بازی های خانگی با بیرون از خانه تفاوت ندارد و به دنبال پیروزی هستیم. سعی می‌کنیم از لحاظ تاکتیکی و آمادگی جسمانی بهترین عملکرد را داشته باشیم. ریوالدو با توجه به اینکه دچار مصدومیت شدید شده به بازی فردا نمی‌رسد امیدواریم از اوایل مارس به تیم برگردد. نگرانی بابت این موضوع نداریم چرا که بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی دارند و هدف شان موفقیت تیم است.

سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو در مورد  خط دفاع این تیم و اینکه گلر تیم ملی در این تیم بازی می‌کند و آنها چه برنامه‌ای برای نفوذ از دفاع این تیم دارند،‌ گفت: چیزی که در مورد ذوب آهن می‌دانیم این است که آنها بازیکنان با تجربه‌ای دارند. تیم‌های ایرانی بیشتر از بازی فیزیکی و رو به جلو استفاده می کنند.به خصوص زمانی که در خانه بازی می کنند و از شرایط خوبی برخوردارند. اگر ما قصد پیروزی داریم باید مراقب خط حمله و خط دفاع ذوب آهن باشیم.ما  بازی این تیم مقابل الدحیل را بررسی و آنالیز کردیم و به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنایی کامل داریم و باید مراقب باشیم.

میکلی اف در مورد اینکه ذوب آهن در بازی قبلی بازنده بوده و آیا در صورت ارائه بازی هجومی نگران ضد حملات نیستند و آیا هوادارای با خود به تهران آوردند، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم تا در بازی فردا با سه امتیاز به ازبکستان بازگردیم. برای این هدف هر کاری می‌کنیم. برای بازی فردا هیچ هواداری نداریم. اما با این حال آنها ما را در خانه پشتیبانی می کنند متاسفانه سفر به ایران سخت است و از طرفی آوردن هوادار هم به اینجا بسیار سخت است.

او در مورد اینکه آیا تفاوت آب و هوای اصفهان و تاشکند تاثیری در بازی فردا دارد،‌عنوان کرد: آب و هوای اصفهان شباهت زیادی با تاشکند دارد. اینجا هوا زیاد سرد نیست،البته آب و هوا تاثیری روی بازی نمی‌گذارد و نمی تواند مانعی برای پیروزی ما تلقی شود.

سرمربی لوکوموتیو از خبرنگاران پرسید آیا سیدرضا حسین بازیکن برزیلی است که خبرنگاران  در جواب به او عنوان کردند ذوب آهن بازیکنی به نام سیدمحمدرضا حسینی دارد که ایرانی است که در جواب مربی لوکوموتیو گفت ما در اینترنت این موضوع را سرچ کردیم و متوجه شدیم این بازیکن برزیلی است.

انتهای پیام/

اظهارات میکلی اف درباره دیدار لوکوموتیو تاشکند-ذوب آهن ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار