معاون فرماندار منوجان؛

خریداری ۵۰ تن میوه برای شب عید در منوجان

معاون فرماندار منوجان گفت: ۵۰ تن میوه شب عید شامل پرتقال و سیب درختی برای شهرستان منوجان خریداری شده است.

خریداری ۵۰ تن میوه برای شب عید در منوجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی شهسواری معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار منوجان با اشاره به تأمین و توزیع میوه شب عید گفت: از ۲۷ اسفند ماه فروش این محصولات آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه می‌یابد، میوه‌های شب عید شامل پرتقال و سیب درختی خریداری شده است که سهم شهرستان ۳۰ تن پرتقال و ۲۰ تن سیب درختی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سلامت نوروزی باید از دپو و فروش خودرو‌های دوره‌گرد جلوگیری و آن‌ها را جمع‌آوری کند که حق مغازه‌های میوه‌فروشی ضایع نشود، افزود: سال گذشته سه مدرسه برای اسکان در اختیار مسافران نوروزی شهرستان قرار داشت، امسال نیز پنج مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده و آماده استقبال از آنان است.

شهسواری با اشاره به سد معبر مغازه‌داران در پیاده‌رو‌ها عنوان کرد: شهرداری نسبت به رفع سد معبر توسط مغازه‌ها و دست‌فروشان اقدام کند و اتاق اصناف نیز موظف است به مغازه‌هایی که فاقد پروانه کسب هستند، تذکر داده و در مرتبه دوم با همکاری اماکن آن‌ها را پلمب کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان منوجان گفت: باید هفت مرکز توزیع مرغ در سطح شهر و روستا‌ها مشخص شود که سه عامل در سطح شهر، دو عامل در بخش آسمینون و دو عامل دیگر نیز در روستای حسین‌آباد و دهنو قرار گیرد.

وی افزود: باید تمام عوامل توزیع مرغ در شهرستان از شبکه دامپزشکی تأییدیه بهداشتی داشته باشند.

معاون فرماندار منوجان تصریح کرد:عاملان توزیع مرغ در شهرستان باید تمام نکات بهداشتی و محیطی را رعایت کنند تا سلامت جامعه شهری ما به خطر نیفتد، البته این مراکز دیگر حق فروش مرغ آزاد را تا ۱۵ فروردین ماه ندارند.

شهسواری اظهار کرد: اتاق اصناف باید بر فروش مرغ با قیمت ۶ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار نظارت کند، زیرا فروش بیشتر از قیمت مذکور عامل تخلف محسوب شده و با آن‌ها برخورد صورت می‌گیرد.

وی افزود:علاوه بر گشت‌زنی‌های نظارتی به صورت شبانه‌روزی از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه توسط دامپزشکی، گشت‌زنی‌های مشترک هر سه روز یکبار در سطح شهر صورت گیرد.

 

انتهای پیام /ح

ذخیره سازی میوه شب عید در منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار