هاشمی اعلام کرد؛

طرح ترافیک مصوبه شورا نیست که فرمانداری مانع اجرا شود/ ایراد از نحوه دریافت عوارض گرفته اند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح ترافیک مصوب شورا نیست بلکه مصوب شورای هماهنگی ترافیک کشور و وزارت کشور است.

طرح ترافیک مصوبه شورا نیست که فرمانداری مانع اجرا شود/ ایراد از نحوه دریافت عوارض گرفته اندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره ایراد کمیته انطباق فرمانداری به 6 بند طرح ترافیک و طرح زوج وفرد اظهار کرد: طرح ترافیک طرحی نیست که مصوب شورا باشد این طرح مصوب شورای هماهنگی ترافیک کشور و وزارت کشور است.

وی افزود: طرح ترافیک را شهرداری تهران پیشنهاد داده است و شورای ترافیک با حضور نمایندگان وزارت کشور آن را تصویب کرده است .

هاشمی گفت: موضوعی که در شورا بحث و تصویب شده است عوارض مربوط به طرح ترافیک است این درصورتی است که همه فکر می کنند شورای شهر طرح را تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه ایراد فرمانداری به 6 بند طرح ترافیک یک موضوع خیلی طبیعی است، ادامه داد: اعضای شورای شهر10 روز فرصت دارند در خصوص این موضوع تصمیم گیری و نظر دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای طرح زوج و فرد عوارضی تعیین نکردیم و اگر طرح زوج وفرد در دستورآورده شود فرد می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد .

انتهای پیام/

ایراد فرمانداری به عوارض طرح ترافیک جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
من الان متوجه نشدم چی شد؟ یعنی این طرح اجرا نمیشه؟
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا طرح زوج و فرد را پولی نکنید باور کنیم ما نداریم پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
به دارندگان كارت منزلت يك كارت بليط ١٥٠ هزار توماني يك ساله ميفروشند فبلا اين مبلغ كافى بود ولي در ٢ سال اخير كرايه اتوبوس و مترو گران شده در بعضى خطوط به ٢ برابر رسيده اين مبلغ بطور متوسط شش ماهه تمام ميشود علاوه بر اين بليط ها اعتبار ترانزيت فوري از يك خط به خط ديگر اتوبوس را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
پس مصوبه کجاست؟
آخرین اخبار