پرواز پاراگلایدرها بر فراز آسمان فسا

نخستین جشنواره استانی پرواز با پاراگلایدر با حضور برترین‌های این رشته پروازی در سایت خرمنکوه فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هدایت زارع دبیر کمیته انجمن ورزش‌های هوایی استان فارس اظهار کرد: در نخستین جشنواره استانی پرواز با پاراگلایدر که در سه زمینه پرواز دقت، آزاد و پاراموتور برگزار شد ۶۳ خلبان از شهر‌های فسا، شیراز، مرودشت، نورآباد و کازرون با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این جشنواره به مسابقه بزرگ استانی در اوایل سال آینده دعوت می‌شوند.

دبیر کمیته انجمن ورزش‌های هوایی استان فارس ادامه داد: علاوه بر حضور خانواده‌ها در این جشنواره و رضایت عمومی از اجرای موفق برنامه‌ها باعث پر کردن اوقات فراغت و افزایش نشاط مردم نیز شد.

فهیم مسئول برگزار کننده این جشنواره نیز بیان کرد: با توجه به جذابیت و مفرح بودن این رشته ورزشی باعث حضور بانوان خلبان نیز در این جشنواره بودیم که با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب در این سایت امروز بیش از ۱۰۰ پرواز موفق را از خلبانان شاهد بودیم.

کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا هم در حاشیه این جشنواره از آغاز ساخت مجتمع گردشگری در منطقه نمونه گردشگری خرمنکوه فسا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به موقیعت جغرافیایی و گردشگری این منطقه و رفاه و آسایش گردشگران و ورزشکاران ساخت مجتمع گردشگری، اقامتی در این منطقه توسط بخش خصوصی در حال انجام و پیگیری است که مراحل اجرایی آن از اوایل سال آینده اجرایی خواهد شد.

در این برنامه حسن برزو از شیراز، مهدی نوری و مهدی فهیم از فسا مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در مجموع تیمی نیز تیم فسا قهرمان و با اهدای لوح از آن‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

جشنواره پرواز با پاراگلایدر در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار