در 3 مرحله؛

ایمن سازی 44 پست فوق توزیع خوزستان در برابر گرد و غبار

معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر از ایمن سازی 44 پست فوق توزیع خوزستان در 3 مرحله در برابر گرد و غبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید زمان حسینی، معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر در جلسه بررسی وضعیت صنعت برق خوزستان و آمادگی برای تابستان 97 در استانداری خوزستان گفت: شست و شوی خطوط اهواز و اطراف آن اولین کار در بخش خطوط 132 کیلوولت است.

وی در خصوص خطوط 400 کیلوولت بیان داشت: در این زمینه در حال برگزاری مناقصه هستیم تا کار تعویض مقره های این خطوط را در خوزستان انجام دهیم.

حسینی تاکید کرد: شستشوی خطوط و پست ها باید به صورت دائم و به شکل یک کار اساسی در خوزستان انجام شود.

معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر در ادامه افزود: پست های انتقال، خطوط فوق توزیع و خطوط انتقال مختلفی در خوزستان توسعه پیدا کرده و متناسب با شرایط اقتصادی موجود، تعدادی نیز وارد مدار شده اند.

وی به شرایط نامناسب جوی در خوزستان طی هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات انجام گرفته، خوشبختانه با کم ترین قطعی برق مواجه شدیم.

داوود فرخزاد، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران نیز در ادامه شبکه سراسری برق ایران را از مطمئن ترین شبکه های برق جهانی عنوان و اذعان کرد: مصمم هستیم با اقدامات لازم، این اعتبار جهانی ارزشمند را حفظ نماییم.

وی بیان داشت: درحال حاضر در بخش تولید آمادگی لازم را داریم و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

فرخزاد وضعیت کنونی آب و برق کشور را ویژه دانست و بر نیاز به ارتباط بین بخش های مختلف در کشور تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد: در بخش تامین آب نیاز است تا هماهنگی لازم بین دستگاه های مربوط وجود داشته باشد و برنامه ریزی صورت گرفته به گونه ای باشد که حتی یک مترمکعب آب نیز مدیریت شود.

این مقام مسئول گفت: در بخش انتقال برق نیز تلاش داریم تا همه آن چه ممکن است، برای خوزستان و کشور صورت بگیرد و محقق شود.

داوود فرخزاد، تعطیلی ساعات ادارات در بحث کاهش برق بسیار موثر دانست و اذعان داشت: با توجه به اینکه در زمینه تامین برق با مشکلاتی روبرو هستیم، نیاز است تا در بخش تقاضا نظارت شود که پس از تعطیلی، مصرف برق ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام/گ

اجرای ایمن سازی پست های برق در برابر گردوغبار

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار