مقیمی در جلسه آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد؛

ضرورت افزایش ارتباط میان خانواده، مدرسه و جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

استاندار تهران گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید ارتباط میان خانواده، مدرسه و جامعه افزایش پیدا کند.

ضرورت انسجام بین خانواده، مدرسه و جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صد و هفتاد و ششمین جلسه آموزش و پرورش شهر تهران با موضوع آسیب های اجتماعی با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، فرهادی فرماندار تهران، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش تهران و جمعی از مسئولان مربوطه عصر امروز در اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

مقیمی با بیان اینکه موضوع آسیب های اجتماعی در این جلسه به طور عمومی مطرح شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند، بر این اساس در نظر گرفتیم تا در جلسات آتی کاهش آسیب های اجتماعی را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد تا به چگونگی ارتباط بین خانواده، مدرسه و اجتماع برای انسجام هرچه بیشتر این سه رکن توجه شود.

جوانان به فرهنگ بومی خود بیشتر توجه کنند

استاندار تهران با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزی بخش عمده ای از جامعه را تشکیل می دهد، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید نقش خود را در آسیب های اجتماعی عملیاتی کند تا شاهد کاهش این آسیب ها باشیم.

مقیمی عنوان کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید ارتباط منطقی مباحث تربیتی و هزینه و زمان در نظر گرفته شود.

استاندار تهران یادآور شد: باید به گونه ای روی آسیب های اجتماعی آن کار کنیم تا جوانان به فرهنگ بومی خود بیشتر توجه کنند تا اسیر فرهنگ بیگانه نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار