کریمی: زمان محرومیتم بیش از 6 ماه بود/ تلاش می کنم به تیم ملی بزرگسالان برسم

عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: محرومیتم سنگین تر از 6 ماه بود اما مسئولان فدراسیون با تلاش در اتحادیه جهانی آن را کمتر کردند.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تمرینی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بیان کرد: تمرینات منظم و خوبی را پشت سر گذاشتم و آماده بودم تا 10 روز دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم که به دلیل محرومیت فدراسیون جهانی کشتی ( FILA ) مسابقات را از دست دادم اما خوشبختانه تا مسابقات جهانی محرومیتم تمام می شود و می توانم در آن مسابقات حضور یابم.

او افزود: همچنین می توانم در مسابقات لیگ، انتخابی تیم ملی و رقابت های داخلی شرکت کنم و مشکلی وجود ندارد. امیدوارم همه ناکامی‌های کوچک با موفقیت‌های بزرگ جبران شود.

کریمی درباره محرومیتش اظهار کرد: محرومیتم سنگین تر از 6 ماه بود اما خادم و مسئولان فدراسیون کشتی در اتحادیه جهانی تلاش کردند و محرومیتم کمتر شد. در کشتی آزاد و فرنگی 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان داریم و این خطر وجود دارد، باز هم در تورنمنت‌های مختلف این اتفاق برای کشورمان رخ بدهد. 

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پایان گفت: بازی های قهرمانی آسیا را از دست دادم اما زیر نظر کادرفنی تیم ملی تمریناتم را پیگری می کنم تا به عضویت تیم ملی بزرگسالان برسم.

انتهای پیام/

اظهارات عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره محرومیتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.