مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان؛

تشکیل ۱۵۰۰ پرونده قاچاق کالا در کرمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز گفت: طی سال جاری یک هزار و ۵۹۳ فقره پرونده قاچاق کالا در استان کرمان تشکیل شده است.

تشکیل ۱۵۰۰ پرونده قاچاق کالا در کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،ارسلان میری گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش کمیت پرونده‌های قاچاق کالا در استان کرمان داشته‌ایم.

وی از تشکیل یک‌هزار و ۵۹۳ فقره پرونده قاچاق کالا در استان کرمان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: ۱۲۹ میلیارد ریال ارزش محکومیت‌هایی بوده که همکاران ما رأی صادر کرده اند.

میری با اشاره به اینکه طی سال گذشته یک هزار و ۴۴۲ فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان کرمان تشکیل شده است از رسیدگی به یک هزار و ۵۹۳ پرونده و مختومه شدن آن‌ها خبر داد و یادآور شد: ۷۹ پرونده مانده هم داریم.

میری با قدردانی از دست‌اندرکاران مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌هایی که در سال گذشته تشکیل شده، نسبت به سال جاری بیشتر بود، در حالی که ازنظر تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری بیشتر است.

 جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان نیز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ۵۲۵ هزار و ۳۲۰ لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان طی سال جاری کشف و ۳۰۰ فقره پرونده تشکیل شده و ۱۰ میلیارد تومان جریمه دریافت و به خزانه واریز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در استان‌های مرزی و همجوار دپو و قاچاق فرآورده‌های نفتی را داریم، بنابراین مراجعه به ما بیشتر می‌شود و در این راستا کنترل شدید را در نظر گرفته و سهمیه را مشخص کرده ایم.

انتهای پیام/ح

افزایش تعدا پرونده های قاچاق کالا در کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار