معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان؛

تمرکز نیروهای مبارزه کننده استان برباندهای بزرگ قاچاق

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان بر مبنای همکاری تمامی مجموعه‌های دست اندرکار پیشرفت زیادی داشته است.

تمرکز نیروهای مبارزه کننده استان برباندهای بزرگ قاچاقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکا اسدی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تمرکز نیرو‌های امنیتی و انتظامی بر روی باند‌های بزرگ قاچاق کالا و ارز،گفت: لازم است که برنامه سال آینده مجموعه‌های ذیربط بر اساس اهداف کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان ارائه شود تا راهکاری در این زمینه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا و ارز لطمه بزرگی به اقتصاد کشور می‌زند و سطح اشتغال را پایین می‌آورد، اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز تولید را دچار مشکل می‌کند، اما سلامت مردم مهم‌ترین بحث در قاچاق کالا است، زیرا کالا‌های قاچاق موجب تهدید این مقوله مهم می‌شوند.

وی عنوان کرد: جوانان ورزشکاری که قرص‌های مکمل را مصرف می‌کنند به این مهم توجه ندارند که قلب، کبد و کلیه‌های آن‌ها طی چند سال دیگر مشکل پیدا می‌کند، بنابراین باید آموزش‌های لازم را در این زمینه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و رسانه‌ها به مردم ارائه کرد.

ذکاء‌اسدی گفت: وزارت جهاد کشاورزی که وظایفی را در مورد بحث سلامت مردم بر عهده گرفته است، باید نظریه صریح کارشناسی درباره کالا‌های موجود در بازار ارائه دهد.

وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته سعی کرده‌ایم، نیرو‌های امنیتی و انتظامی را وارد مسائل جزئی و بازار نکنیم و تمرکز آن‌ها روی باند‌های بزرگ قاچاق باشد و اصناف بر بازار نظارت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: آنفولانزای مرغی در بسیاری از استان‌ها شیوع پیدا کرده است و در استان کرمان شاهد همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از تلفات ناشی از این بیماری هستیم.

ذکاء‌اسدی همچنین در پایان سخنان خود نسبت به عرضه بذر‌های قاچاق آلوده در بازار هشدار داد و تاکید کرد: اگر نسل‌های آینده بر اثر گندم و یا نهال آلوده دچار مشکل شوند، ما باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/ح

تمرکز برمبارزه با باندهای بزرگ قاچاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار