منطقه آزاد چابهار آماده همکاری با سرمایه گذاران ژاپنی است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه آزاد چابهار آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران کشور‌های مختلف از جمله ژاپن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا پناه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: چابهار موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف تجاری، اقتصادی، ترانزیت وحمل و نقل کالا، گردشگری و بازرگانی دارد.

پناه بیان کرد: چابهار یکی از کانون‌های مهم توسعه است و زیرساخت‌های آن نظیر راه آهن، فرودگاه و جاده‌های ترانزیتی، بندر و طرح‌های اشتغالزایی نظیر فولاد و پتروشیمی در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد: این شهرستان یکی از مناطق مهم برای کشور‌های مختلف نظیر ژاپن برای واردات کالا‌های کشور‌های همسایه است.

وی تصریح کرد: معافیت‌های گمرکی و مالیاتی در منطقه آزاد چابهار برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است و سرمایه گذاران می‌توانند با حضور و فعالیت از مزیت‌ها این منطقه بهره‌مند شوند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: محققان اقتصادی کشور ژاپن به منظور انجام مطالعات میان رشته‌ای با عنوان «امکان همکاری مشترک ژاپن و هند در چابهار»، برگزاری دوره‌های مشترک و همکاری آموزشی با دانشگاه بین المللی و بررسی وضعیت توسعه زیرساختی منطقه آزاد چابهار به این منطقه سفر کرده اند.

انتهای پیام/ع

چابهار یکی از کانون‌های مهم توسعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار