برای اولین بار؛

برگزاری یک دوره مربی‌گری فوتبال در رامهرمز

رئیس هیأت فوتبال رامهرمز از برگزاری یک دوره مربی‌گری فوتبال مدرن زیر نظر مدرس و مربی رسمی فدراسیون فوتبال آلمان برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید دهقان، رئیس هیأت فوتبال رامهرمز گفت: کمیته آموزش هیأت فوتبال رامهرمز در نظر دارد یک دوره کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتبال در روزهای چهارشنبه 2 اسفند‌ماه تا جمعه 4 اسفندماه در این شهرستان برگزار کند.

وی افزود: این دوره با حضور الزامی تمام مربیان فعال باشگاه‌های رامهرمز در لیگ شهرستان و استان و زیر نظرپژواک کرم‌پور مدرس و مربی اسبق تیم‌های فوتبال بورسیا دورتموند، وردربرمن و هرتابرلین آلمان با مدرک A یوفا اجرا می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال رامهرمز گفت: شرکت برای عموم علاقه‌مندان در این دوره رایگان است، ولی قبل از آن متقاضیان باید با هماهنگی کمیته آموزش نسبت به اخذ مجوز و کارت ورود به کلاس اقدام کنند. در پایان این کلاس‌ها نیز برای شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره دانش‌افزایی معتبر صادر خواهد شد.

وی در پایان از علاقه‌مندان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و زمان و مکان دقیق این دوره با شماره تلفن‌های 09166918026 (مجاهد مرادزاده) و 09168109188 (محمود احمدی) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/م

یک دوره مربی‌گری فوتبال مدرن برای اولین بار در رامهرمز برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.