ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری ۴ قاچاقچی خبر داد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر را از محور‌های فرعی سراوان دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده، بامداد امروز موفق به شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یکی از محور‌های ورودی شهرستان سراوان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت مأموران موفق به متوقف کردن ۲ خودرو و دستگیری ۴ قاچاقچی شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: در بازرسی از خودرو‌های این قاچاقچیان، یک تن و ۱۰۴ کیلوگرم تریاک، ۴۴۶ کیلوگرم حشیش و ۵۰ کیلوگرم هروئین، به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مهمات آن کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار