ابهام در حضور آفریقایی های سایپا مقابل سپیدرود

تیم فوتبال سایپا تهران به احتمال فراوان نمی تواند از بازیکنان آفریقایی اش مقابل سپیدرود استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال سایپا تهران که در هفته های اخیر لیگ برتر نتایج فوق العاده ای کسب کرده و اکنون با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار گرفته است، در هفته بیست و پنجم در دیداری سخت و حساس به مصاف سپیدرود رده چهاردهمی می رود.

این بازی به دلیل تقابل با علی کریمی برای علی دایی یک نبرد حیثیتی محسوب می شود اما سرمربی سایپا به جز امید خالدی که به دلیل سه اخطاره بودن نمی تواند مقابل سپیدرود به میدان رود، به احتمال فراوان باید از ۲ بازبکن آفریقایی اش هم صرف نظر کند.

آلویس نانگ، مهاجم کامرونی نارنجی پوشان پایتخت پس از رفع آسیب دیدگی اش از فردا(دوشنبه) در تمرینات گروهی سایپا شرکت می کند اما با توجه به فرصت محدودی که این بازیکن برای آماده سازی دارد، بسیار بعید است برای بازی با سپیدرود در ترکیب تیمش قرار گیرد.

از طرفی ITC ساموئل سارفو، مدافع ملی پوش غنایی سایپا هم تاکنون صادر نشده است و اگر تا پنج شنبه هفته جاری این کار انجام نشود، دایی باید قید استفاده از او را هم بزند.

کادرفنی سایپا برای جایگزینی امید خالدی، به احتمال فراوان از احمد مهدی زاده در سمت چپ خط دفاعی بهره می برد.

البته خبر خوشحال کننده برای سایپا این است که ایوب کلانتری، هافبک دفاعی این تیم به دنبال پشت سرگذاشتن آسیب دیدگی از ناحیه رباط زانو آمادگی کامل را به دست آورده و پس از چهار ماه می تواند برای تیمش به میدان برود.

دیدار سپیدرود و سایپا از ساعت ۱۶ جمعه ۴ اسفند در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود‌

انتهای پیام/

خالدی دیدار سایپا و سپیدرود را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار