افزایش بودجه عمرانی سیستان و بلوچستان در سال ۹۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات عمرانی استان هر سال بین دیگر استان‌ها در رتبه چهارم قرار داشت، اما امسال این اعتبارات به رتبه دوم کشور رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  غلامرضا مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان ردر جمع مدیران ارشد سیستان و بلوچستان در استانداری اظهار داشت: بر خلاف این تصور که گفته می‌شود در بودجه ۹۷ سهم سیستان و بلوچستان کاهش پیدا کرده است، براساس آنچه در قانون آمده و ما رصد کرده‌ایم در بودجه سال آینده اولین رقم برای اعتبارات عمرانی مربوط به استان خوزستان و دومین رقم مربوط به سیستان و بلوچستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان افزود: اعتبارات عمرانی کل کشور ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اما این کاهش برای سیستان و بلوچستان کمتر از استان‌های دیگر است، اما سهم دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان نسبت به استان‌های دیگر در این بخش بودجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی در بودجه ۹۷ برای این استان در نظرگرفته شده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا به بیشترین میزان تخصیص برسیم و در صورتی که بتوانیم ۶۰ تا ۷۰ درصد این رقم را به تخصیص برسانیم پروژه‌های عمرانی استان در وضعیت خوبی قرار می‌گیرد.

مالکی گفت: کل اعتبارات ابلاغی تملک داریی‌ها و اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۳۹۶ مبلغ ۲۵۳۵ میلیارد تومان بوده است که از این عدد حدود ۲۱۸۳ میلیارد تومان عمرانی و براساس ردیف‌های مختلف به استان اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ع

اعتبارات عمرانی کل کشور ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار