مفاسد اقتصادی مانع رونق تولید در کشور

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تبعیض، انحصارات و مفاسد اقتصادی مانع رونق تولید در کشور است و باید با آن‌ها مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله عبدالکریم فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در انقلاب اسلامی نباید مدیریت اشرافی وجود داشته باشد.

وی افزود: اسلام محمدی و علوی در ایران به وجود آمده و باید در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیز سیره علوی را در پیش بگیریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عدالت مبنای حرکت ماست و نمی‌توانیم بگوییم انقلاب کرده‌ایم، ولی نتیجه آن فاصله بیشتر بین فقیر و غنی شده است.

وی بابیان اینکه عدالت ضمانت اجرایی و قاطعیت در اجرا می‌خواهد و این سیره علوی است، گفت: باید همانند دشمن خارجی به مفاسد داخلی سیلی بزنیم.

به گفته وی روزی که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به وجود آمد بلوک غرب و شرق می‌گفتند مگر می‌شود دین حکومت کند و دین ممکن نیست منشأ یک تحول بنیادی شود.

آیت‌الله فرحانی بابیان اینکه داخل کشور هم باور نمی‌کرد دین انقلاب را تحقق ببخشد، گفت: امام (ره) با پیروی از سیره علوی برای نصرت به اسلام وارد میدان شد و زمانی که امام (ره) را دستگیر و تبعید کردند شاگردان ایشان فرهنگ امام یعنی احیای سیره علوی را به نسل تشنه آن روز تزریق کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی که پیروز شد تثبیت انقلاب، دفاع مقدس با سیره علوی توسط امام راحل ادامه یافت.

وی بیان کرد: هنگامی که در سخت‌ترین شرایط کشور بنیانگذار انقلاب اسلامی رحلت کرد همه گفتند که انقلاب تمام شده است، اما رهبر فرزانه و مرجع عظیم الشان سکان انقلاب را به دست گرفت و در این مسیر ۳۰ ساله سیره علوی پیگیری شد.

آیت الله فرحانی گفت: با سیره علوی می‌توان انقلاب را مدیریت کرد تا حدی که امروزه در جهان می‌گویند در ایران دکترینی به نام ولایت به وجود آمده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری با سیره علوی چهار دولت را حمایت کرده اند و در مواقع نیاز نیز به آن‌ها تذکر داده اند.

آیت الله فرحانی ادامه داد: انقلاب اسلامی به تاسی از سیره علوی عزتمندانه اقتدار یافته است و حرکت‌های انقلاب اسلامی جهانی شده به حدی که امروز بسیج ما بسیج جهانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید امام یک جریان تضعیف شود اضافه کرد:مطالبات امامین انقلاب را باید عملیاتی کنیم.

وی افزود:مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی و اقتصادی می‌باشد و این مطالبات متاسفانه ۳۰ سال است که روی زمین مانده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جمهوری اسلامی در عرصه سیاست و مدیریت پیشرو است، اما در عرصه فرهنگ و اقتصاد مشکل داریم در حالیکه باید از سیره علوی مسیر را پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه نجات جامعه تبعیت از امامت است، بیان کرد:نگاه دنیا به جمهوری اسلامی است و باید زخم‌های امروز پیکره جامعه ما را درمان کنیم و در عرصه فرهنگ و اقتصاد مدلی را ارائه کنیم.

انتهای پیام /م

مفاسد اقتصادی مانع رونق تولید در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.