امروز صورت گرفت؛

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز با سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با سردار سلیمانیبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی امروز یکشنبه 29بهمن‌ماه با سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

رئیسی در این دیدار گفت: جبهه مقاومت در مبارزه با تروریست‌های تکفیری پیروزی‌های فراوانی به دست آورده، اما هنوز در نیمه راه هستیم و فتح اندیشه‌ها، مبارزه با انحرافات و شبهات اعتقادی با سلاح عقل و عاطفه باقی مانده است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، روحیه خودباوری و دفاع از مظلوم در امت اسلامی فراگیر شده و مرزهای جغرافیایی مانع یاری مسلمانان نیست؛ بلکه شاخص عبارت است از: کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا.

وی با اشاره به جهانی بودن محور مقاومت تصریح کرد: جبهه مقاومت منحصر به لبنان نیست، بلکه به برکت انقلاب اسلامی، جبهه بین‌المللی مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام تشکیل شده است.

رئیسی ادامه داد: تبیین ریشه‌های جریان تکفیری و عظمت خدمتی که جبهه مقاومت با شکست تروریست‌ها به بشریت کرد یک ضرورت است و در این زمینه نیازمند استفاده از زبان هنر و ساخت تولیدات مستند و داستانی هستیم.

گفتنی است در این دیدار ابو مهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق و جمعی از خانواده‎های شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
عشقم فقط سردار بزرگ حاج قاسم
-
امامی
۱۲:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
کاش همه مانند تو بودیم سردار .سردار عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
سردار سرت و بالا بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
افتخار ایرانی سردار
آخرین اخبار