آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز در هرمزگان

طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۷ در هرمزگان آغاز شد.

عبدالرضا پیروی منش رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۷ در هرمزگان آغاز شد.

وی افزود: اجرای این طرح تا ۳۱ فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت : البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خوار و بار، لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه وتره بار در اولویت کالاهای نظارتی قرار دارند.

عبدالرضا پیروی منش گفت: در طرح نورورزی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات براساس ضوابط و مقررات، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها، توقف‌گاه ها، خشکشویی و قالیشویی، استقرار تیم‌های بازرسی در قالب تیم‌های سیار و ثابت در مراکز عمده عرضه کالا و میادین میوه و تره بار ، و نیز نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و سطح شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال عنوان کرد.

پیروی منش افزود: زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشهای مردمی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی گفت: ستاد خبری سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد وانتقاد و شکایت مردمی است.

انتهای پیام/ز

نظارت بر بازار شب عید هرمزگان

برچسب ها: نوروز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.