دبیر علمی کنگره ملی انجمن آسم و آلرژی ایران؛

یازدهمین کنگره ی ملی انجمن آسم و آلرژی ایران در یزد برگزار می شود

 دبیر علمی کنگره ملی انجمن آسم و آلرژی ایران ازبرگزاری یازدهمین کنگره ی ملی انجمن آسم و آلرژی ایران به میزبانی استان یزد خبرداد.

 محمد حسن بمانیان  دبیر علمی کنگره ملی انجمن آسم و آلرژی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت:به منظور ارائه ی آخرین دستاوردها و یافته های بیماریهای آسم و آلرژیک، یازدهمین کنگره ی ملی دوسالانه ی انجمن آسم و آلرژی در یزد برگزار می شود.

 بمانیان افزود: در این کنگره که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یزد و موسسه تامین درمان یزد برگزار می شود بالغ بر 50 سخنرانی در حوزه ی آسم و آلرژی و 20 مقاله ی پژوهشی در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می شود.

محمد حسن بمانیان افزود: این کنگره با محوریت افزایش و ارتقای آگاهی متخصصین و پزشکان عمومی در خصوص بیماریهای شایع آسم و آلرژیک از جمله آلرژی های بینی، آلرژی های تنفسی، آلرژی های دارویی، بیماریهای نقص ایمنی و... همراه با امتیاز بازآموزی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این کنگره، رییس انجمن آسم و آلرژی ایران، رییس دپارتمان آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رییس انجمن آسم و آلرژی شاخه ی جنوب کشور و رییس دپارتمان آلرژی و ایمونولوژی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران به ایراد سخنرانی می پردازند.

یازدهمین کنگره ی ملی دوسالانه ی انجمن آسم و آلرژی ایران از دوم تا چهارم اسفندماه در سالن جوادی بیمارستان شهید صدوقی از ساعت 30/8 تا 17 برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی

استان یزد میزبان یازدهمین کنگره ی ملی انجمن آسم و آلرژی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار