2 روستای خراسان شمالی برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 2 روستای استان در فهرست نامزدهای جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ رضا رضایی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: روستاهای اسفیدان در بجنورد و بزنج از اسفراین در لیست 40 روستای نامزد جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گنجانده شدند.

وی افزود: در دبیرخانه این جشنواره پرونده بیش از هزار و 300 روستا مورد بررسی قرار گرفت و از میان آن‌ها طی چندین مرحله داوری 40 روستا به مرحله نیمه نهایی داوری راه یافتند.

رضایی تصریح کرد: هدف این جشنواره حمایت از اقدام‌های انجام‌شده در روستاها و پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب‌ خوانی در روستاها است.

وی گفت: تلاش داریم تا فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتاب‌خوانی که با مشارکت مردم و دستگاه‌های فعال در روستا انجام شده است معرفی شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: از برگزیدگان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب همزمان با انتخاب چهارمین پایتخت کتاب ایران هشتم اسفندماه در تهران تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/آ

روستای اسفیدان بجنورد و روستای بزنج اسفراین در لیست جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.