سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج؛

رفع معضل ترافیکی اولویت اول شهرداری است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: رفع معضل ترافیکی همواره از اهداف و اولویت برنامه‌های شهرداری است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کمال کاظمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج صبح امروز در مراسم معارفه مدیریت حمل ونقل و ترافیک شهرداری که با حضور جمعی از مدیران وکارکنان شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه  ترافیک امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات مدیریت شهری است، گفت: رفع معضل ترافیکی همواره از اهداف و اولویت برنامه‌های شهرداری است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج افزود: سازمان شهرداری‌ها در راستای چابک‌سازی شهرداری‌ها تغییراتی را در چارت شهرداری‌های کشور انجام داده است.

کاظمی بیان کرد: اجرای طرح‌های مناسب ترافیکی، فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان  به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌تواند در کاهش و روانسازی ترافیک تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قطعاً می‌تواند با اجرای برنامه و طرح‌های مناسب علاوه بر کاهش و روانسازی ترافیک در رضایتمندی شهروندان نقش حائز اهمیتی داشته باشد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج از زحمات سهیل فضل‌وزیری تقدیرو ابراز امیدواری کرد: مدیریت جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری  با اقدامات مناسب بتواند در کاهش  و روانسازی ترافیک سطح شهر اثرگذار باشد.

در این مراسم عرفان فتحی بعنوان مدیر حمل ونقل و ترافیک شهرداری منصوب شد، فتحی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته راه وترابری است و از سوابق قبلی وی می‌توان به مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اشاره کرد.

انتهای پیام/ د م

ضرورت فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان  به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی

 

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.