كمک 613 ميليون تومانی خيران به نوعروسان نيازمند اردبيلی

مديركل كمیته امداد امام خمینی(ره)استان اردبيل از كمک 613 ميليون تومانی خيران به نوعروسان نيازمند در استان اردبيل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسين دشتی، مديركل كمیته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه خيران در قالب «طرح كوثر» 613 ميليون تومان در 10 ماهه نخست سال‌جاری به تأمين جهيزيه نوعروسان تحت حمايت كمک كرده‌اند، گفت: «طرح كوثر» به منظور تهيه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمايت اجرا می‌شود كه خيران با مشاركت هر چه بيشتر در اين طرح می‌توانند ياريگر كميته امداد در دستگيری از مددجويان باشند.

وی با اعلام اينكه با كمک خيران 250 نفر از نوعروسان تحت حمايت راهی خانه بخت شده‌اند، بيان كرد: بسياری از نوعروسان نيازمند با تكميل چند قلم از وسايل ضروری زندگی، می توانند زندگی مشترک خود را آغاز كنند كه اميد است نيكوكاران همچون سنوات گذشته ياری ‌رسان آنها باشند.

مديركل كمیته امداد استان اردبيل با بيان اينكه 412 ميليون تومان از كمک ‌های خيران در قالب «طرح كوثر» به مراكز نيكوكاری پرداخت شده است، افزود: مراكز نيكوكاری به منظور بهره‌گيری گسترده از ظرفيت‌های مردمی و تسريع در روند رسيدگی به امور فقرا و مستمندان راه‌اندازی ‌شده‌اند كه نقش بسزايی را در تهيه و تأمين لوازم اساسی مددجويان ايفا می‌كنند.

دشتی با اشاره به مزيت‌های مهم مراكز نيكوكاری در تسهيل خدمت رسانی به اقشار آسيب‌پذير، گفت: با بهره‌گيری از ظرفيت‌های اين مراكز، خيران می‌توانند كمک ‌های نقدی و غيرنقدی خود را در سريع‌ترين زمان ممكن به دست خانوار بی بضاعت برسانند.

وی با بيان اينكه مراكز نيكوكاری بر اساس سيستم نيازسنجی كميته امداد اردبيل و شناسايی فقرا و اقشار آسيب‌پذير در محله و منطقه خود به آنها خدمت رسانی می‌كنند، اعلام كرد: واگذاری امور مردم به خود آنها يكی از مهم‌ترين اهداف راه‌اندازی مراكز نيكوكاری است تا اهالی محل در جریان فرآیند توزیع کمک‌های مردمی بين مددجويان قرار گيرند.

دشتی با اشاره به اينكه در اقدامی خداپسندانه 23 مورد جهيزيه برای نوعروسان تحت حمايت كميته امداد اردبيل از طريق مركز نيكوكاری محسنين تهيه شد، بيان كرد: خيران محله امام موسی كاظم(ع) با همكاری مركز نيكوكاری محسنين، 70 ميليون تومان به جهيزيه نوعروسان تحت حمايت كمک كردند تا آنها زندگی مشترک خود را شروع كنند.

مديركل كمیته امداد استان اردبيل با بيان اينكه هر يک از جهيزيه‌های اهدايی به نام شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس اين استان مزين شده بود، گفت: در حضور خانوار شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها جهيزيه‌های اهدايی در اختيار نوعروسان قرار گرفت.

وی با اعلام اينكه مركز نيكوكاری محسنين در 10 ماهه نخست سال‌جاری حدود 50 جهيزيه به نوعروسان نيازمند اهدا كرده است، افزود: همياری هر چه بيشتر خيران با مراكز نيكوكاری موجب می‌شود تا خانوار بی‌بضاعت و افراد نيازمند بيش از پيش از خدمات حمايتی بهره‌مند شده و مسير توانمندسازی آنها هموارتر شود.

دشتی با اشاره به اينكه وجود مراكز نيكوكاری موجب همدلی و همبستگی هر چه بيشتر در بين اقشار مختلف جامعه می‌شود، بيان كرد: با تعامل و همكاری گسترده‌تر خيران و نيكوكاران می‌توانيم گام‌های بلندتری را برای رفع فقر و محروميت‌زدايی در جامعه برداريم.

انتهای پيام/ح

پرداخت 412 ميليون تومان از كمک ‌های خيران به مراكز نيكوكاری اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.