پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع شد

پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در قم تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ همزمان با ایام فاطمیه پیکر ۶ شهید دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده است،امروز در قم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد.

 در این مراسم که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در قم برگزار شد، مردم شهیدپرور و ولایتمدار قم پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس را تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع کردند و نماز میت به امامت آیت‌الله سعیدی امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور خیل عظیم مردم بر پیکر شهدا اقامه شد،دو شهید والامقام تا دقایقی دیگر در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم تدفین می شوند.

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع شد

 پیکر دو شهید ۲۰ و ۲۴ ساله که در زبیدات عراق و عملیات کربلای چهار در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیده‌اند برای خاکسپاری در روز سه‌شنبه به دانشگاه باقر العلوم(ع) منتقل خواهند شد.

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع شد

پیکر دو شهید گمنام دیگر که ۱۹ و ۲۰ ساله هستند و در سال ۶۷ در زبیدات عراق و عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسیده‌اند هم بعد از مراسم تشییع جهت خاکسپاری به دانشگاه علوم پزشکی قم منتقل می‌شود.

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع شد

همچنین عصر دوشنبه هم پیکر شهید ۲۲ ساله گمنام که در عملیات محرم در منطقه شرهانی به شهادت رسیده است در مرکز تربیت پاسداری علویون قم و دیگر شهید گمنام که ۲۸ ساله است و در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید روز چهارشنبه در مجتمع صنعتی بعثت قم به خاک سپرده می‌شود.

این ۶ شهید طی مراسم باشکوه استقبال وارد قم شدند و پیکرهای آنها  قبل از مراسم تشییع رسمی به محافل عزاداری ایام فاطمیه در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و سایر مراسم‌های عزاداری منتقل شد.

انتهای پیام/ح

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس امروز در قم تشییع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار