گروه انقلابی ابوذر، ولایت مدار و پیرو صحابه رسول خدا بودند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: گروه انقلابی ابوذر، جوانانی ولایت مدار و پیرو صحابه رسول خدا بودند.

گروه انقلابی ابوذر، ولایت مدار و پیرو صحابه رسول خدا بودند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید محمد ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در یادواره شهدای انقلابی ابوذر و 850 شهید شهرستان نهاوند اظهار داشت؛ جوانان گروه انقلابی ابوذر به درستی نام گروه خود را انتخاب کردند چون به دنبال انحراف فکری و مصلحت اندیشی نبودند.

وی گفت: گروه انقلابی ابوذر در دشمن شناسی و خروش علیه باطل در قبل از انقلاب حرکت بزرگ و کاری ابوذر وار کردند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: مردم نهاوند به درستی قدر و ارزش انقلاب و شهدای خود را می دانند و حضور در یادواره شهدا یکی از این معیار ها است.

وی بیان کرد: شهدای ما وجاهت خاصی در نزد خدا و مردم دارند چون از جان شیرین خود برای دفاع از حق و بیداری مردم گذشتند.

رئیسی گفت: امروز پرچم عدالت خواهی جهان اسلام به دست مقام معظم رهبری و شهداست چون انقلاب ما تاسی گرفته از کربلای امام حسین(ع) است.

وی اظهار داشت: مردم گرسنه یمن به برکت خون شهدای اسلام و انقلاب خود در برابر عربستان پلید و اسرائیل خبیث ایستاده اند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: مردم و مسلمانان مظلوم جهان در فلسطین یمن عراق سوریه مقابل ظلم سعودی آمریکا و اسرائیل و قول رسانه ای آنها ایستاده اند.

وی خاطر نشان: امروز دست بالا در جهان و منطقه با نیروی مقاومت است دیدیم که چطور هواپیمای آنها را ساقط کردند و مانند گذشته نتوانستند مانور نشان دهند چون مقاومت قدرتمند است و آن هم به برکت خون شهداست

وی گفت: مردم ما از فساد فقر وتبغیص ناراحت هستند امروز سرمایه ما جوانان توانمند و تحصیل کرده هستند

رئیسی اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد خلل و منتشر کردن یاس و ناامیدی در بین مردم و جوانان است و همه باید کمک کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: شهیدان آیت الله قدوسی و حیدری مردم نهاوند و غرب کشور را به مردمی بصیر و با فرهنگ و انقلابی تبدیل کرده اند.

رئیسی گفت: اصابت صدها موشک و بمب به شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس و تشکیل گروه انقلابی ابوذر نشان از بصیرت و پیشتازی شما در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده است.

وی بیان کرد: جوانان و علمای نهاوند همیشه ابوذر وار زندگی کرده اند و در منطقه شاخص هستند و الان نیز در عرصه های انقلاب مشغول خدمت به مردم هستند.

رییسی گفت: سیاسی بودن جوانان نهاوند این است که در مقابل فتنه داعش در دفاع از حریم ایستادگی می کنند و شهید می شوند این است جوان بصیر و سیاسی ما که در مقابل فتنه گر می ایستد.

انتهای پیام/ س

سخنرانی حجت الاسلام رییسی در یادواره شهدای ابوذر نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.