بردسیر رتبه ی دوم برق رسانی استانی را کسب نمود

فرماندار بردسیر گفت : اداره برق بردسیر با کارجهادی رتبه دوم استان دربرق رسانی به روستاها را کسب نموده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  نجف پور فرماندار بردسیر ازمجموع ۲۵۶روستای برق رسانی شده درشهرستان بردسیرازابتدای انقلاب تاکنون ۶۲مورد آن دردولت تدبیروامید انجام شده است.

وی افزود: با تلاش های دستگاه های اجرایی شهرستان درتمام ابعاد روی محور توسعه قرارگرفته است که این موضوع نشان از تدابیردولت و پویایی نظام دارد.

فرماندار بردسیر با اشاره به توسعه و تکمیل زیرساخت های شهرستان از برق دار نمودن تمام روستاهای بالای ده خانوار و دردستور کارقرار گرفتن برق رسانی به روستاهای ۵تا۸خانوار درسال آینده خبردادو گفت : بابرنامه ریزی تا پایان دولت دوازدهم به تمام روستاها و ابادی های دارای سکنه برق رسانی انجام شود.

نجف پور همچنین از احداث نیروگاه های خورشیدی (انرژی سولار)درزمینی به مساحت ۵۰۰هکتار و با ظرفیت ۲۵۶ مگاوات خبرداد و افزود: مجوزات لازم جهت احداث شهرخورشیدی توسط دستگاه های اجرایی استان و شهرستان صادرشده است.

مهدی عالم زاده رئیس اداره برق نیز در مقایسه خدمات نظام قبل و بعد از انقلاب گفت : برق شهرستان بردسیر در سال ۵۴ از یک پست توزیع ۱۳۲کیلوولت نگار به تعداد ۵۰۰مشترک تامین می گردید که درحال حاضربرق کل شهرستان از دوپست ۱۳۲کیلوولت نگار و ۲۳۰کیلوولت بردسیر به تعداد ۲۶۵۲۸مشترک تامین میگردد.

وی با اشاره به پیک بار ۴۲ مگاواتی شهرستان طول شبکه فشارمتوسط را ۱۲۵۹کیلومتر وشبکه فشار ضعیف را ۵۱۶کیلومتر اعلام کرد و افزود: درسال ۱۴۰۴طبق برنامه ریزی های انجام شده شرکت برق استان باگسترش خدمات جامع الکترونیک مراجعات مشترکین و متقاضیان به صفرخواهدرسید و این شرکت با احداث نیروگاه انرژی های تجدید پذیر در راستای حفظ محیط زیست گام خواهدبرداشت .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار