اولین همایش مشارکت ایران و افغانستان در توسعه کسب و کار برگزار می‌شود

خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اولین همایش مشارکت ایران و افغانستان در توسعه کسب و کارهای صنعتی، معدنی و کشاورزی را ۱۹ اسفند سال جاری در مشهد برگزار می‌کند.

اولین همایش مشارکت ایران و افغانستان در توسعه کسب و کار برگزار می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با مشارکت مرکز آموزش بازرگانی، سازمان توسعه تجارت ایران اولین همایش مشارکت ایران و افغانستان در توسعه کسب و کارهای صنعتی، معدنی و کشاورزی را ۱۹ اسفند سال جاری در مشهد و با حضور سرمایه پذیران، سرمایه گذاران بخش خصوصی و مسئولین دولتی دو کشور برگزار می کند. 

روش های نوین آبیاری، کشت های گلخانه ای، تولید خشکبار بر اساس برق خورشیدی، خطوط تولید کنستانتره و آبمیوه، نیروگاههای برق و گرما chp، تکنولوژی جدید مرغداری و طراحی و خدمات فنی و مهندسی گلخانه های صنعتی از محورهای این همایش در بخش کشاورزی و دامداری است. 

این همایش در بخش صنایع و خدمات مهندسی با محور خط تولید سرم و تجهیزات یکبار مصرف، خطوط و خدمات فنی و مهندسی بهینه سازی تولید و مصرف انرژی، خطوط تولید لوازم بهداشتی و آرایشی، کارخانجات آرد و تجهیزات کشاورزی و زراعت، شرکت ها آزمایشگاهی بین المللی و مرکز ارائه خدمات حرفه ای و فنون برق صنعتی و قالب سازی است. 

در بخش معدن و صنایع معدنی و ساختمانی هم ماشین آلات فرآوری سنگ های ساختمانی، ایجاد آزمایشگاه گوهر شناسی و شناسنامه دار کردن گوهر سنگ های هرات، ماشین آلات استخراج تا کک شویی زغال سنگ، ماشین آلات فرآوری خاک های صنعتی، کارخانه های کاشی و سرامیک و مظروف سرامیکی و بهداشتی و ماشین آلات فرآوری آهن، خردایش، کنستانتره، گندله از محورهای اولین همایش مشارکت ایران و افغانستان در توسعه کسب و کارهای صنعتی، معدنی و کشاورزی است. 

گفتنی است این همایش ۱۹ اسفند سال جاری در مشهد برگزار خواهد شد و علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۶۰۱۳۱۸۱-۰۵۱ دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار