تدارک صدا و سیمای مرکز زنجان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های مختلفی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های مختلفی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

برنامه« راه ولایت » عنوان ویژه برنامه ۵۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی محمد جواد حسینخانی است که روزهای دوشنبه و سه شنبه 30 بهمن و 1 اسفند بعداز خبر ساعت ۲۰ از شبکه اشراق پخش خواهد شد .

در این برنامه ها کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیت فردی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) و سیره عملی زندگی آن حضرت را مورد تبیین و بررسی قرار خواهند داد.
علاوه بر آن سوگواره شعر عاشورایی در حسینیه اعظم زنجان به مدت نیم ساعت به تهیه کنندگی حاتم معصومی در این ایام پخش خواهد شد .

همچنین عزاداری های پایتخت شور و شعور حسینی از سه هیئت بزرگ استان در 3 برنامه 20 دقیقه ای روی آنتن شبکه اشراق خواهد رفت.
سایر برنامه های تأمینی و روتین شبکه استانی سیما نیز با حال و هوای ایام فاطمیه پخش خواهند شد.
رادیو استانی مرکز زنجان نیز دو ویژه برنامه با عناوین «یاس کبود» و «کوثر آسمانی» را برای این ایام تدارک دیده است . یاس کبود به تهیه کنندگی معصومه منصوری به مدت ۳۰ دقیقه اولین برنامه رادیو است که ساعت 13/30 روز سه شنبه پخش خواهد شد.

ویژه برنامه دیگر رادیو، کوثر آسمانی به تهیه کنندگی میثم نبی بوده و مدت آن نیز 60 دقیقه می باشد که سالروز شهادت ساعت 9 صبح از صدای مرکز زنجان پخش خواهد شد و این ویژه برنامه ها شامل آیتم هایی مانند مداحی و ذکر مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) ، گزارش مردمی ، شعر ، بخش کارشناسی و ....خواهند بود .
ضمن اینکه رادیو استانی سایر برنامه های روتین و تأمینی خود را به صورت ویژه برای سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آماده کرده است .

انتهای پیام/ن

ویژه برنامه  های  شهادت حضرت زهرا(س) در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.